ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سلامتی بهداد سلیمی از مدال المپیک مهمتر است


سلامتی بهداد سلیمی از مدال المپیک مهمتر استمهر/ دبیرفدراسیون وزنه برداری اعلام کرد در وهله اول سلامتی بهداد سلیمی و سپس کسب مدال المپیک در اولویت ماست.
حسین مقامی با بیان اینکه بهداد سلیمی یک ورزشکار بسیار حرفه ای است اظهار داشت: او با برنامه ریزی کمیته پزشکی فدراسیون و گروه بازتوانی توانسته به شرایط آمادگی نسبی خود دست یابد و تمریناتش را آغاز کند. البته باید متذکر شوم که سلامتی بهداد در اولویت است و کسب مدال المپیک در درجه بعدی قرار دارد.
وی در خصوص سرمربیگری انوشیروانی در تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: سجاد انوشیروانی بعد از المپیک۲۰۱۲ لندن در اردبیل به فعالیت مربیگری فعالیت داشت و با پتانسیل بالای خود توانست در یکی از رده‌های پایه تیم ملی نیز مربیگری خود را آغاز کند. در مجموع نیز توانایی خود را در مدت کوتاه نشان داد و برای ملی پوشان تیم جوانان تاثیرگذار بود.
دبیر فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: انوشیروانی کارنامه آنچانی در پست سرمربیگری ندارد ولی جای هیچ نگرانی نیست چون در دوره های گذشته نیز مربیانی همچون کوروش باقری و حسین توکلی از رده پایه و جوانان وارد عرصه مربیگری شدند. انوشیروانی فردی با اخلاق است که توانسته با ملی پوشان ارتباط مطلوبی برقرار کند و به خوبی با روحیات نفرات حاضر در تیم ملی آشناست.

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی و کسب مدال طلای المپیک 2012 لندن