سانس فوق‌العاده برای «بارکد» و «اژدها وارد می‌شود» در پردیس آزادی


سانس فوق‌العاده برای «بارکد» و «اژدها وارد می‌شود» در پردیس آزادیمهر/ رضا سعیدی پور مدیر سینما آزادی از ختصاص سانس فوق العاده برای دو فیلم سینمایی «بارکد» و «اژدها وارد می شود» در این پردیس خبر داد.
رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره با استقبال بالای مردم از برنامه های دومین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: امروز سه شنبه ۱۳ بهمن ماه همزمان با دومین روز از برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، استقبال مخاطبان از پردیس سینما آزادی بیشتر از روز گذشته بود به گونه ای که همه بلیت های این سینما فروخته شد و سالن های سینما مملو از مخاطب بودند.
وی ادامه داد: در این روز نه تنها بلیت هایی که از سوی جشنواره در اختیار ما قرار داده شده بود به فروش رفت، بلکه تعداد زیادی از بلیت های سفید نیز فروخته شد و مردم در سالن روی زمین نشستند.
سعیدی پور در پایان تاکید کرد: دو فیلم سینمایی «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی و «اژدها وارد می شود» به کارگردانی مانی حقیقی به سانس فوق العاده رسید که بر این اساس «بارکد» در ساعت ۲۳ اکران می شود اما هنوز ساعت اکران «اژدها وارد می شود» مشخص نیست.



منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
راز اژدها - اژدها وارد می شود