فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مراسم پاسداشت خواننده سرود حماسی «دایه‌دایه» برگزار می شود


به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، مراسم پاسداشت استاد محمدمیرزاوند خواننده سرودهای حماسی و خاطره برانگیز دفاع مقدس یعنی «دایه‌دایه» و «سوار» با عنوان «حنجره زخمی» روز سه‌شنبه ششم بهمن ماه از ساعت 18 تا 20 در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

در این مراسم از هنرمندان نامدار لرستان و موزیسین‌های بزرگ کشور دعوت به عمل آمده است. علی‌اکبر شکارچی و فرج علیپور نوازندگان نامدار کمانچه و ایرج رحمانپور خواننده شهیر لرستانی نیز از میهمانان ویژه این مراسم خواهند بود که با سخنرانی و هنر خود یاد این استاد شایسته موسیقی را گرامی می‌دارند.

محمد میرزاوندی برجسته‌ترین خواننده بعد از انقلاب لرستان بود که آهنگ‌های حماسی وی از جمله «دایه‌دایه» و «سوار» در زمره معروف‌ترین و تاثیرگذارترین آهنگ‌های دفاع مقدس قرار گرفت. متاسفانه در سال 68 در اوج توانایی و فعالیت، این خواننده دچار سکته مغزی شد و از خوانندگی فعال بازماند تا اینکه پس از گذشت 27 سال و طی دوره‌های درمانی توانست یک آهنگ جدید را به یاد دوران افتخار گذشته بخواند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/AHLSUP


ویدیو مرتبط :
آهنگ حماسی لری دایه دایه