فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تکفیری ها به دنبال تحمیل عقائد خود به امت اسلامی هستند


به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، مصطفی رنجبرشیرازی، در نشست «تکفیری ها و تروریسم توحش» از سلسله کارگاه های آموزشی «دشمنت را بشناس» که به همت مرکز فرهنگی لاذقیه در محل مؤسسه آموزشی مجتمع بزرگ رسول اعظم (س) برگزار شد ضمن اشاره به فرقه های اسلامی و با ارائه آمار و ارقام و ذکر پیشینه تاریخی شکل گیری وهابیت، به تعریف سلف و سلفی گری پرداخت.
وی، اعمال تکفیری ها را به هیچ وجه منطبق با اصول اسلامی و سنت نبوی ندانست.
رایزن فرهنگی ایران در سوریه در ادامه اعمال زشت این فرقه گمراه به اسم احیای سنت نبوی و بازگشت به دوره 300 سال اول اسلامی را فریب افکار عمومی برای توجیه اقدامات جنایت کارانه عنوان کرد.
رایزن فرهنگی ایران در ادامه، اظهار داشت: تکفیری ها به دنبال تکفیر دیگر فرق اسلامی و تحمیل عقائد بی سند خود به امت اسلامی هستند و اعمال آنها بیشتر موجب آبروریزی مسلمانان است تا ایجاد عزت برای مسلمانان و کشورهای اسلامی.
وی اضافه کرد که این فرقه گمراه با حمایت غربی و صهیونیستی ایجاد و گسترش یافته است و هم اکنون زیر چتر حمایتی اطلاعاتی آن هاست و غربی ها تنها تظاهر به مبارزه با آن می کنند؛ چراکه وسیله ای برای ایجاد تغییرات در کشورهای اسلامی به نفع اهداف آنها شده و از جمله کشور سوریه پنج سال است که عرصه تاخت و تاز و جنایت های گروه های تندرو تکفیری و القاعده و ... است.
رنجبرشیرازی سخنان خود را با معرفی پایگاه های اینترنتی مفتی های سرشناس وهابی و فتاوای مضحک آنها به پایان رساند.
به گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ارائه مباحث علمی و تاریخی با استفاده از مستندات برای قشر فرهیختگان همچون اساتید و دانشجویان جهت تبیین دلایل گمراهی این فرقه ها و چرایی حمایت کشورهای غربی و مرتجع عربی و رژیم صهیونیستی از آنها نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است که مرکز فرهنگی لاذقیه بر آن شده تا سلسله نشست هایی را در این راستا برگزار کند.
فراهنگ**1355**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اتّحاد بین مذاهب اسلامی درمان امت اسلامی است