سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمرین تاکتیکی مقابله با تهدیدات در مناطق پدافندی جنوب کشور برگزار شد


به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین تاکتیکی پاسگاه فرماندهی با هدف مقابله با تهدیدهای احتمالی در مناطق پدافند هوایی جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق برگزار شد.

امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در این باره اظهار داشت: تمرین‌های تاکتیکی پاسگاه فرماندهی به صورت مداوم و مدون در مناطق و یگان‌های پدافندی در سطح کشور برگزار می‌شود و هدف برگزاری این تمرین‌های رزمایش گونه ارزیابی توانایی فرماندهان و تعیین کارایی رزمی آنها، ارتقای آمادگی رزمی در یگان‌های پدافند هوایی و ایجاد قابلیت رزم در شرایط ویژه و ناهمتراز است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: در این تمرین‌ها میزان هماهنگی سامانه‌های رزمی پدافند هوایی با شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور از طریق شبیه سازی محیط رزم احتمالی بررسی می‌شود و استقلال تاکتیکی مناطق پدافند هوایی در شرایط بحرانی مورد سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: توانمندی پدافند هوایی در تحرک سریع، واکنش به موقع و توانایی فرماندهان در اتخاذ تصمیم‌ها و تدابیر تاکتیکی در شرایط تهدید از جمله مولفه‌هایی است که در تمرین پاسگاه‌های فرماندهی مورد سنجش قرار می‌گیرد که این امر باعث شناسایی نقاط ضعف و همچنین انتقال دانش و تجربه به کارکنان جوان خواهد شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/K43O6O


ویدیو مرتبط :
ویدئو هایی از مناطق عملیاتی جنوب کشور-اسفند93