اضطراب کارگردان فیلم «هشت نفرت‌انگیز» از تهدیدهای پلیس


  X  

اضطراب کارگردان فیلم «هشت نفرت‌انگیز» از تهدیدهای پلیس

خبرآنلاین/ پس از سال‌ها پلیس دوباره باعث اضطراب کوئنتین تارانتینو می‌شود.
کارگردان برنده اسکار جمعه شب در برنامه تلویزیونی بیل مار شرکت کرد و درباره جنجالی که اخیرا برپا کرده سخن گفت. او در این برنامه همانگونه که پیش از این اعلام کرده بود گفت که سخنان او درباره خشونت پلیس بد تفسیر شده است.
تارانتینو در این برنامه اعلام کرده که واکنش منفی گسترده پلیس او را مضطرب کرده است. او در این باره گفت : «خیلی جالب است که پس از سال‌ها زمانی که در آینه عقب ماشین نگاه می‌کنم ماشین‌های پلیس را دوباره به گونه‌ای می‌بینم که 20 سال ندیده بودم.»
بسیاری از اتحادیه‌های پلیس و سازمان‌های قانونی از منتقدان تارانتینو در موضوع خشونت پلیس هستند. یکی از بزرگترین این اتحادیه‌ها یک گام جلوتر از بقیه حرکت کرده و بدون اعلام جزئیات به تارانتینو هشدار داده که منتظر یک سورپرایز باشد.
کارگردان «هشت نفرت‌انگیز» در این برنامه به مار گفت که حاضر است با پلیس درباره آنچه که واقعا گفته و نه تفسیر آن بحث کند. او گفت : «اگر آن‌ها مشکلی با گفته‌های من دارند، درباره آن مشکل گفت‌وگو می‌کنیم. در واقع لازم است که درباره این موضوع با پلیس‌های سخن گفت و درباره آن بحث کرد.»
کارگردان برنده جایزه اسکار در این برنامه اعلام کرد به سخن گفتن در این باره ادامه خواهد داد. او اعلام کرد که بزرگترین مشکل پلیس که باید در ابتدا حل شود موضوع پیمان نانوشته‌ای است که بنابر آن می‌بایست جرم یک همکار را نادیده گرفت. تارانتینو گفت : «این واقعیت که پلیس‌ها احتمالا از خودشان محافظت می‌کنند در تضاد با تلاش آن‌ها برای اصلاح شهروندان است.» او ادامه داد : «این مشکلی است که درون سازمان پلیس وجود دارد. اگر آن‌ها واقعا درباره این موضوع جدی باشند، از آن چه که من به وضوع درباره‌اش سخن گفتم، یعنی پلیس‌های بد حمایت نخواهند کرد. من به وضوح درباره چند حادثه خاص صحبت کردم. والتر اسکات به قتل رسیده است.»


ویدیو مرتبط :
تریلر فیلم هشت نفرت انگیز