آمار مصدومان 211 نفر/برخورد نارنجک به صورت مامور نیرو انتظامی پایتخت/دومین قربانی چهارشنبه سوری در رشت جان سپرد+تصاویر


انفجار مواد محترقه در ساختمان مسکونی در ابوذر /ساعت 16:15

وی افزود: این حادثه در منزل مسکونی دو طبقه بود که یک جوان 20 ساله در حال درست کردن مواد محترقه باعث این حادثه می‌شود که خودش از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی می‌شود. 

ملکی خاطر نشان کرد: پدر و مادر جوان 20 ساله در طبقه دوم به دلیل شکسته شدن شیشه‌ها دچار اسیب دیدگی و یک خانم 50 نیز که در مقابل خانه مورد نظر زندگی می‌کرد به دلیل ایجاد صدای بلند دچار شوک زدگی می‌شود که همگی مجروحان به عوامل اورژانس تحویل داده می‌شوند.

پرتاب خونین نارنجک به داخل منزل مسکونی /ساعت 17:11

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: ساعت 17:11 در خیابان سیزده آبان خیابان رضازاده به علت پرتاب کردن نارنجک از بیرون به داخل منزل و شکسته شدن شیشه ها جوانی حدودا 20 ساله دچار اسیب دیدگی می‌شود که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می‌گردد.

گفتنی است، آتش نشان‌ها محل را پس از ایمن سازی تحویل صاحب ملک دادند.

انفجار خونین بمب دست ساز در منطقه تجریش /ساعت17:30

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از انفجار دو بمب دست ساز در دو منطقه شمالی و جنوبی تهران خبر داد و گفت: این حوادث منجر به مصدومیت شدید دو نوجوان شده است.

حسن عباسی افزود: حوالی ساعت ۱۵ امروز وقوع دو انفجار به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام شد.

به گفته وی، دریکی از این حوادث که در منطقه تجریش روی داد، یک نوجوان 15 ساله دچار مجروحیت از ناحیه اندام های مختلف شد.

عباسی افزود: این مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران در خصوص دومین حادثه که مربوط به انفجار یک بمب دست ساز در مناطق جنوبی تهران است گفت: دراین حادثه نیز نوجوان مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

19 مصدوم چهار شنبه سوری راهی بیمارستان شدند /ساعت 18:30

خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تاکنون 19 مورد مصدوم چهارشنبه سوری 94 داشتیم که 18 مورد آن مرد و یک مورد آن خانم هستند.

وی افزود: همچنین 12 مورد سوختگی گزارش شده است که بیشترین گزارشات مربوط به دو استان تهران و فارس است.

خالدی ادامه داد: میانگین سنی آسیب‌دیدگان زیر 20 سال است و بیشترین آسیب‌ها مربوط به صورت، چشم و دست‌ها است و تاکنون در کل کشور فقط یک مورد مصدوم بدحال داریم.

پسر بچه 13 ساله تحت مداوا در بیمارستان سوانح سوختگی /ساعت 18:56

مصطفی دهمرده‌نی رئیس مرکز سوانح سوختگی شهید مطهری، اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز دو مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال به بیمارستان شهید مطهری منتقل شدند که یکی از آنها به صورت سرپایی درمان و مرخص شد. این فرد از ناحیه دست دچار حادثه شده بود.

وی افزود: انفجار مواد محترقه نیز سبب آسیب به صورت یک پسربچه 13 ساله شده و این فرد در حال حاضر تحت مداوا قرار دارد و به احتمال زیاد حداقل برای 6 ساعت در بیمارستان بستری خواهد شد.

وقوع 68 حادثه در پایتخت/ساعت 19:00

بر اساس ارسال گزارش آتش نشانی به باشگاه خبرنگاران جوان، تا ساعت 19 امشب 68 مورد حادثه مرتبط با چهارشنبه سوری رخ داده که 6 مورد آن مربوط به آتش سوزی منازل، 6 مورد آتش سوزی درخت و فضای سبز، 18 مورد آتش سوزی ضایعات، 28 مورد آتش سوزی سطل زباله، 4 مورد آتش سوزی وسیله نقلیه، 6 مورد نیز حریق سایر اماکن و دو مورد حادثه نیز ناشی از انفجار ترقه بوده است.

اولین قربانی یک مرد 45 ساله/ ساعت 19:25

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانش کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهارداشت: متاسفانه تاکنون 27 شهروند شامل 24 مرد و 3 زن که دچار صدمه شده بودند، توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه یک پسر جوان در مراغه از ناحیه دست قطع عضو شده است، گفت: یک مرد 45 ساله در منطقه رباط کریم نیز بر اثر هیاهو چهارشنبه سوری دچار ایست قلبی شد و قبل از رسیدن به بیمارستان جان سپرد.

به گفته خالدی بیشترین مصدومان چهارشنبه سوری 94 ، از ناحیه صورت و دست دچار آسیب دیدگی شده اند.

۱۰۷ آتش‌سوزی در چهارشنبه آخر سال پایتخت / ساعت 19:30

بر اساس ارسال گزارش آتش نشانی به باشگاه خبرنگاران جوان،  تا ساعت 19:30 ، 107 مورد حوادث شامل 11 مورد آتش‌سوزی منازل، 17 مورد آتش‌سوزی درخت و فضای سبز، 25 مورد آتش‌سوزی ضایعات، 38 مورد آتش‌سوزی سطل زباله، 6 مورد آتش‌‌سوزی وسیله نقلیه، 9 مورد سایر اماکن و 3 مورد نیز انفجار ترقه رخ داده است.

گفتنی است، در جریان این حوادث 8 نفر شامل 5 مرد و 3 زن دچار آسیب دیدگی شدند گه به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتقال 12 مصدوم پایتخت به بیمارستان /ساعت 20:00

حسن عباسی سخنگوی اورگانس تهران در گفتگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص آخرین وضعیت حادثه دیدگان  چهارشنبه سوری پایتخت گفت: تاکنون (ساعت 20:00 ) براساس آمار وا‌حد‌های فعال اورژانس، 13 پایتخت نشین شامل 12 مرد و یک زن دچار مصدومیت شدند که تنها یک نفر از این افراد به صورت سرپایی در محل درمان و مابقی روانه بیمارستان شدند.

عباسی اذعان داشت: مصدومین پایتخت بیشتر از ناحیه دست و صورت (چشم) دچار سوختگی و جراحت شده اند.

آمار مصدومان چهارشنبه سوری 94 به 45 نفر رسید/ ساعت 20:15

طی گزارش تلویزیونی از شبکه خبر و از اتاق کنترل و فرماندهی اورژانس اعلام شد که تاکنون و تا ساعت 20:15 امشب سه شنبه 25 اسفند بالغ بر 45 نفر دچار مصدومیت شدند که 26 نفر دچار سوختگی از ناحیه سر و صورت، چشم و سر و گردن شده‌اند و یک نفر نیز وضعیت جسمی‌اش بسیار بدحال گزارش شده است.

پرتاب نارنجک به داخل خودرو در حال حرکت / ساعت 20:30

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، دقایقی پیش یک مصدوم حادثه چهارشنبه‌سوری در حال به بیمارستان فارابی تهران مراجعه کرد که از ناحیه چشم و گوش رنج می‌برد.

بر اساس اظهارات فرد حادثه‌دیده وی در حال رانندگی در جاده ساوه بوده که ناگهان یک نارنجک به داخل خودروش پرتاب می‌شود.

سردار ساجدی نیا: تاکنون 40 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند/ ساعت 20:30

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین ساجدی نیا درحاشیه بازدید از قرارگاه امنیتی و انتظامی پلیس پایتخت ضمن رصد اقدامات انجام شده یگان های مستقر در شهر تهران بیان داشت: برابر گزارش های دریافتی و رصد دوربین های سطح شهر خوشبختانه تا کنون حادثه خاصی در سطح شهر تهران نداشتیم.

وی در ادامه گفت: براساس بررسی و اعلام نمایندگان نهادهای امدادی مانند اورژانس و آتش نشانی مستقر در قرار گاه تهران بزرگ تاکنون 40 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده اند که 19 مصدوم مربوط به شهر تهران و مابقی مربوط به شهرستان های استان تهران بوده است.

به گفته وی با توجه به آمار موجود هرساله شاهد آسیب دیدگی کودکان ونوجوانان هستیم که بودن توجه به آسیب مواد محترقه سلامت خود و خانواده  را به خطر می اندازند. لازم است در این خصوص خانواده ها ضمن کنترل و نظارت فرزندان آنها را از خطرات مواد آتش زا آگاه کرده و از بازی با این مواد خطرزا بر حذر دارند. همچنین از جوانان و نوجوان  می خواهیم به صورت کوچه محوری آسایش و آرامش خود و شهروندان را حفظ کنند.

137حادثه در تهران / ساعت: 20:31

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بر اساس اعلام آخرین آمار سازمان آتش نشانی تهران تعداد آتش سوزی ها و حوادث شب چهارشنبه آخر سال در نقاط مختلف کلان شهر تهران تا ساعت 20به 137 مورد رسید که بدون تلفات جانی بود.

شمار حوادثی که تا ساعت 20 امشب به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران گزارش شد به 134مورد آتش سوزی و 3 حادثه انفجار ناشی از ترقه بازی رسید که 18مورد آن آتش سوزی در منازل، 26مورد آتش سوزی فضای سبز، 32مورد آتش سوزی ضایعات، 41مورد آتش سوزی سطل زباله، 11 مورد آتش سوزی وسیله نقلیه و نیز 10مورد سایر اماکن بوده است.

در جریان ۳ حادثه انفجار ترقه در 3 نقطه از شهر تهران9  نفر شامل 5 زن و 4 مرد دچار آسیب دیدگی جسمی شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند

اولین مصدوم در شب چهارشنبه سوری در قزوین / ساعت 20:32

بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، یک جوان سی ساله مواد محترقه در دستش منفجر و مصدوم شد.

این فرد که دچار پارگی و سوختگی دست شده بود، پس از اعزام به مرکز  مورد درمان قرار گرفت.

اولین قربانی چهارشنبه سوری در رباط کریم جان سپرد/ قطع دست پسر جوان در مراغه/وقوع 107 حادثه در پایتخت

وضعیت وخیم دو مصدوم پایتخت در بیمارستان فارابی / ساعت 20:35

براساس صحبت‌های علی طباطبایی رئیس بخش اورژانس بیمارستان فارابی تاکنون(ساعت 20:35) حدود 47 نفر به بخش اورژانس این بیمارستان مراجعه کرده و 5 تن از این افراد در بیمارستان بستری شدند.

همچنین وی از وخامت حال دو مصدوم خبر داد که هرکدام به شدت از ناحیه چشم دچار جراحت شدند و احتمال نابینا شدن آنان وجود دارد.

آتش چهارشنبه سوری دامن خبرنگار را گرفت / ساعت 20:45

باشگاه خبرنگاران جوان: خبرنگار قزوین در حال تهیه گزارش از چهارشنبه سوری دچار حادثه و به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد، هم اکنون این خبرنگار تحت درمان است و خوشتبختانه در شرایط مناسبی به سر می‌برد.

یک جوان به شدت دچار سوختگی در تهران شد/ ساعت 20:50

بر اساس گزارش خبرنگار حاضر در محل گروه علمی باشگاه خبرنگاران جوان، یک جوان به شدت دچار سوختگی از ناحیه دست و صورت و پا شده بوده به بیمارستان شهید مطهری مراجعه کرد و هم اکنون تحت درمان است. اولین قربانی چهارشنبه سوری در رباط کریم جان سپرد/ قطع دست پسر جوان در مراغه/وقوع 107 حادثه در پایتخت

۴۶ مصدوم در حوادث چهارشنبه سوری پایتخت / ساعت 21:15

دکتر رضا پایدار در حاشیه بازدید از بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری، در جمع خبرنگاران گفت: تعداد مصدومان ناشی از حوادث سوختگی مراسم چهارشنبه‌ در تهران تاکنون ۴۶ مورد بوده است.

وی افزود: ۲۴ نفر به بیمارستان سوختگی شهدای یافت‌آباد مراجعه کرده و ۱۷ مورد سوختگی در بیمارستان فاطمه زهرا(س) گزارش شده است.

پایدار گفت: تعداد مصدومان انتقالی به بیمارستان سوختگی شهید مطهری نیز تاکنون ۵ مورد بوده و خوشبختانه تاکنون کسی در این زمینه جان خود را از دست نداده است.

مصدومیت 4 تن در مراسم چهارشنبه سوری بابل/ ساعت 21:16

مهدی غلام نیا روش با اعلام این خبر اظهار داشت : اورژانس 115 بابل با 13دستگاه  آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و چهار دستگاه امبولانس پشتیبان و 45 پرسنل فوریت های پزشکی ار مسیر پرتردد و مکان شلوغ که بیشترین اتفاقات چهارشنبه سوری سالهای قبل در این مکانها  رخ داده ، مستقر شده است .

وی افزود : این مراسم تاکنون چهار موردحادثه داشته ، که دو زن 45 و  53ساله و زن باردار35 ساله و مرد 71به علت صداهای انفجارهای مواد منجره دچار شوک عصبی  وقلبی شده است . 

برخورد نارنجک به صورت مامور نیرو انتظامی / ساعت 21:20

دقایقی پیش یک مامور انتظامی تهران بزرگ در حین انجام وظیفه دچار حادثه شد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، این خبر را تایید کرد. تکمیلی:  پرویز نمازی در گفت‌وگو  با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: لحظاتی پیش یک نفر نیروی پلیس که از ناحیه دست و صورت به دلیل پرتاب نارنجک دچار حادثه شده بود به اورژانس بیمارستان مطهری منتقل شد. 

وی افزود: این فرد در میدان هفت‌حوض دچار حادثه شده و پرتاب نارنجک دستی به سمت وی سبب آسیب به‌دست و صورت او شده است. 

مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید مطهری با اشاره به اینکه مأمور پلیس دچار سوختگی 15 درصد شده است، خاطرنشان کرد: این مصدوم در حال حاضر تحت درمان قرار گرفته و در بیمارستان بستری می‌شود.

برخورد نارنجک به صورت مامور نیرو انتظامی پایتخت/اولین قربانی چهارشنبه سوری در رباط کریم جان سپرد+تصاویر

انتقال ۱۰۵ مصدوم پاتیخت به بیمارستان فارابی/ ساعت 22:00

جباروند رئیس بیمارستان فارابی، در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حوادث چهارشنبه سوری امسال گفت: تا این لحظه 105 مصدوم به بیمارستان فارابی منتقل شده‌اند.

وی افزود: 13 نفر از این مصدومان آسیب‌جدی دیده‌اند،‌ البته چشم آنها تخلیه نمی‌شود، ولی آسیبی که به چشمشان وارد شده  جدی است و نیاز به‌عمل‌های دوم و سوم دارد.

جباروند تصریح کرد: در حال حاضر 8 تخت جراحی بیمارستان فارابی فعال بوده و پزشکان مشغول جراحی هستند.

رئیس بیمارستان فارابی خاطرنشان کرد: مصدومان و همراهان آنها پس از وقوع حادثه و مصدومیت به هیچ عنوان محل آسیب‌دیدگی را دستکاری نکنند و زخم را به هیچ عنوان شستشو ندهد.

وی افزود: بهترین اقدام پس از آسیب‌دیدگی، بستن چشم مصدوم با یک پد محافظ و انتقال سریع او به بیمارستان است.

انفجار هولناک ترقه در دستان جوان 20 / ساعت: 22:05

سخنگوی مرکز مدیریت اورژانس 115 مازندران در گفتگو با خبرنگار ما(مازندران) گفت: وقوع انفجار ترقه در دستان جوان 20 ساله دقایقی قبل به مرکز پیام اورژانس 115 آمل اطلاع داده شد ،که بلافاصله کارشناسان فوریتهای پزشکی از پایگاه ایزشهر به محل حادثه اعزام شدند.

اشکپور افزود: این حادثه که در ایزد شهر اتفاق افتاد باعث آسیب شدید دو انگشت این جوان شد.

وی گفت: مصدوم پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی نور منتقل شد.

برخورد نارنجک به صورت مامور نیرو انتظامی پایتخت/اولین قربانی چهارشنبه سوری در رباط کریم جان سپرد+تصاویر

دو مصدوم بد حال وارد بیمارستان مطهری تهران شدند/  ساعت 22:30

گزارشات دریافتی مردمی حکایت از آن دارد که دو مصدوم بدحال که حدودا 20 تا 25 سال سن دارند به همراه خانواده‌شان جهت مداوا وارد بیمارستان شهید مطهری تهران شدند.

گفته می‌شود، این مصدومان از ناحیه صورت و دست و قفسه سینه دچار سوختگی شده‌اند که هم اکنون تحت درمان هستند.

برخورد نارنجک به صورت مامور نیرو انتظامی پایتخت/اولین قربانی چهارشنبه سوری در رباط کریم جان سپرد+تصاویر

آمار مصدومین چهارشنبه سوری کشور به 160 تن رسید / ساعت 22:30

براساس گزارشات اورژانش کشور ، شمار مصدومین حوادث چهارشنبه سورى كه در بیمارستان هاى سراسر كشور تحت مراقبت هستند به ١٦٠ نفر رسید(از این تعداد 144 نفر مرد و 16 نفر خانم هستند)

خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در شهرهای مراغه، قزوین، ایزدشهر مازندران و تهران 6 نفر دچار قطع عضور شدند که 3 نفر از این افراد پایتخت نشین بودند.

وی افزود: در میان افراد قطع عضو شده یک دختر بچه 3 ساله نیز به چشم می‌خورد که چند انگشت خود را از دست داده است.

سخنگوی اورژانس کشور تاکید کرد: تهران ، قزوین و کرمانشاه رکوردار حوادث چهارشنبه سوری هستند و تاکنون به آمار فوت شدگان اضافه نشده است.

برخورد نارنجک به صورت مامور نیرو انتظامی پایتخت/اولین قربانی چهارشنبه سوری در رباط کریم جان سپرد+تصاویر

وقوع 240 مورد آتش سوزی در پایتخت/ ساعت 23:00

سعید شریف زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران در ستاد فرماندهی آتش نشانی پایتخت در رابطه با آمار صدمات چهارشنبه سوری امسال در جمع خبرنگاران گفت: از ساعت 17 تا 22 امروز 240 مورد آتش سوزی به این سازمان اعلام شد که سال گذشته 247 مورد آتش سوزی اتفاق افتاده بود و امسال آتش سوزی ها ۷ مورد کاهش داشته است.

وی افزود: پارسال در این مدت 4 مورد انفجار به سازمان آتش نشانی اعلام شد که امسال یک مورد کاهش یافته است.

وی در رابطه با آمار تلفات و مجروحین نیز گفت: سال گذشته از ساعت 17 تا 22 سه شنبه پایان سال 9 نفر در حوادث مصدوم و یک نفر کشته شد که امسال تعداد مصدومان به5 نفر کاهش یافت و خوشبختانه تا ساعت 22 فوتی نداشتیم.

شریف زاده گفت: این کاهش حوادث و تلفات حاصل همکاری خوب هموطنان است و نشان می دهد اصول ایمنی در مردم نهادینه شده است. برخلاف حوادث تلخ چهارشنبه سوری های قبل شاهد کاهش حوادث و تلفات بودیم که انفجارهای روزهای گذشته نشان داد مواد محترقه روی دست تولیدکنندگان مانده و مردم تمایلی به استفاده از مواد محترقه دست ساز ندارند.

به گفته وی؛ نمایندگان دستگاه های امدادی و پلیس در ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی حضور داشتند.

آمار قربانیان چهارشنبه سوری به 2 نفر رسید/ آمار مجروحین 198 نفر / ساعت 23:35

مجتبی خالدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به آخرین وضعیت مصدومان کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون (ساعت 23:00) آمار مصدومان چهارشنبه سوری به 198 نفر رسید که در این تعداد 180 تن مرد و مابقی زن هستند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: با مرگ یک جوان 20 ساله در شهر رشت ، آمار قربانیان به 2 نفر رسید.

به گفته وی ،‌تهران همچنان در صدر تلفات چهار شنبه سوری قرار دارند و تاکنون نیز آمار افراد قطع عضو شده به 15 تن افزایش پیدا کرده است.

8 مصدوم در بیمارستان شهید مطهری بستری شدند / ساعت 23:40

پرویز نمازی مدیر روابط عمومی بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری گفت: تا ساعت 23:15، 50 مصدوم به اورژانس این بیمارستان مراجعه کردند.

به گفته وی تنها 8 نفر از مصدومان در بیمارستان بررسی شدند و 3 نفر نیز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم به سایر بیمارستان‌ها منتقل شدند.

یک آتش نشان به مصدومان چهارشنبه سوری پیوست/ ساعت 23:55

باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛ بر اساس گزارش‌های مردمی از بیمارستان فارابی یک اتش نشان دقایقی پیش به بخش اورژانس مراجعه کرد و از ناحیه چشم  درد می‌کشید.

گفته می‌شود، این آتش نشان در منطقه ابوذر تهران در حین انجام وظبفه بوده که با برخورد یک نارنجک دستی دچار آسیب دیدگی می‌شود.

هم اکنون این آتش نشان در حال مداواست و خوشبختانه آسیب جدی او را تهدید نمی‌کند.

آمار مصدومان چهارشنبه سوری به 211 تن رسید/ ساعت 00:10

مجتبی خالدی درباره آخرین آمار مصدوم‌شدگان حوادث چهارشنبه‌سوری در سراسر کشور گفت: در حوادث امشب 211 نفر شامل 198 مرد و 13 زن مصدوم شده و به اورژانس مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان این که عمده مصدوم شدگان سنی کمتر از 20 سال داشته‌اند، گفت: یکی از مصدومان که 14 سال سن دارد، وضعیت وخیمی دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نارنجک چهارشنبه سوری