انتشار عکس‌های جدید از نسخه سازمانی گوگل گلس


یکی از پیشرفت‌های عمده مهندسی در نسخه بازطراحی شده گوگل گلس، قابلیت آن برای تا شدن به منظور کاهش فضای اشغال شده است.

نسخه سازمانی (Enterprise) گوگل گلس توسط FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا) مورد بازدید قرار گرفته است و تصاویری که این سازمان، منتشر کرده نمایانگر ظاهری جدید از این محصول پوشیدنی است. در حالی که این محصول ممکن است روزی راه بازگشت خود را به بازار مصرف پیدا کند، اما هم اکنون نسخه سازمانی گوگل گلس، کارکنان بخش خدمات درمانی، صنایع انرژی و کارخانه‌ها را هدف گرفته است. 

عکس‌های جدید منتشر شده از نسخه سازمانی گوگل گلس

یکی از پیشرفت‌های عمده مهندسی در نسخه بازطراحی شده گوگل گلس، قابلیت آن برای تا شدن به منظور کاهش فضای اشغال شده است. سایر موارد اضافه شده شامل مدیریت گرما و گنجاندن یک باند وای‌فای 5 گیگاهرتزی در آن برای اپلیکیشن‌های استریمینگ ویدئو است. تغییری که حتی باعث جلب توجه طرفداران غیر جدی گوگل گلس می‌شود، منشور بزرگ مدل جدید است. همان‌طور که ما در ماه جولای اشاره کردیم، این منشور به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحه نمایش را به جای نگاه به راست و بالا، با نگاه به بالا مشاهده کنند.

تغییرات دیگر شامل دسترسی آسان به دکمه پاور و یک چراغ در قسمت جلویی است که در زمان استفاده از دوربین روشن می‌شود. علاوه بر این‌ها، نسخه سازمانی  گلس به صورت ضدآب طراحی شده است.

اجزای ارتباطی گوگل گلس این امکان را فراهم می‌کند که استارتاپ‌های کاری، نرم‌افزارهای اختصاصی خود را پیش از توزیع، روی نسخه سازمانی این محصول، نصب کنند. این استارتاپ‌ها هم اکنون می‌توانند نسخه‌های سازمانی گوگل گلس را به صدها نفر از مردم تحویل دهند، حتی اگر تا آن زمان، گوگل به صورت رسمی این محصول را معرفی و یا موجودیت آن را اعلام کند.

در حالی که مصرف‌کنندگان، حداقل در زمان فعلی از شانس خرید گوگل گلس جدید بی‌بهره‌اند، شما می‌توانید تصاویر FCC را از این محصول پوشیدنی که دوباره طراحی شده است، در زیر مشاهده کنید.

عکس‌های جدید منتشر شده از نسخه سازمانی گوگل گلسعکس‌های جدید منتشر شده از نسخه سازمانی گوگل گلسعکس‌های جدید منتشر شده از نسخه سازمانی گوگل گلسعکس‌های جدید منتشر شده از نسخه سازمانی گوگل گلس

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
ویدئو تبلیغاتی گوگل گلس یا عینک گوگل