فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



سخنان عجیب و نژادپرستانه «جری‌ لوئیس» درباره مهاجران سوری/ در جهنمی که هستند باقی بمانند


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «جری لوئیس»، کمدین یهودی هالیوود، در سخنان جدید خود در انتقاد از عملکرد دولت «باراک اوباما»، ریاست‌جمهوری آمریکا، گفت: همواره متوقف‌سازی تروریسم مورد تقاضای همه بوده ولی ما آنها را متوقف نکرده‌ایم. ما تنها از کارهایی که آنها انجام می‌دهند، گزارش منتشر می‌کینم. این خیلی مسخره است.

وی افزود: آنچه که من در رهبری «اوباما» می‌بینم، تنها شک و تردید است. شما نباید به عنوان یک رهبر در کارها و تصمیماتتان شک و تردید داشته باشید.

او در ادامه درباره وضعیت بحرانی مهاجران سوری گفت: مهاجران سوری در جهنمی که هستند، بمانند. هیچ کس به اندازه من برای بهبود وضعیت نوع بشر کار نکرده است، ولی آنها (مهاجران سوری) بخشی از این قضیه نیستند. اگر در میان 10 هزار مهاجر تنها 11 نیروی داعشی باشد، دیگر من چگونه می‌توانم شانسی برای خدمت به نوع بشر داشته باشم؟ نمی‌خواهم حتی یک فرانسوی یا یک انگلیسی دیگر را از دست بدهیم.

این کمدین 89 ساله در ادامه درباره کاندیداتوری «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: او فوق‌العاده است. او یک شومن است و ما هرگز شاهد حضور یک شومن بر جایگاه ریاست‌جمهوری نبوده‌ایم.

«لوئیس» در پاسخ به این جمله که البته «رونالد ریگان» نیز یک شومن بود، تأکید کرد: این دو کاملا با یکدیگر متفاوتند. شما نمی‌توانید او را با «رونالد ریگان» مقایسه کنید، «ریگان» به قدری خوب بود که می‌توانم سه ساعت پشت سر هم در تعریف و تمجید «ریگان» سخن بگویم!.

انتها پیام/

http://fna.ir/AQXRWD


ویدیو مرتبط :
مقلدان امام خمینی (ره) باید بر تقلید امام باقی بمانند؟