سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تاریخ انتشار Gravity Rush Remastered در آمریکای شمالی مشخص شد


تاریخ انتشار Gravity Rush Remastered در آمریکای شمالی مشخص شد

اگر نمایشگاه Tokyo Game Show امسال را دنبال کرده باشید، بدون تردید از انتشار نسخه Remaster بازی خوش ساخت Gravity Rush برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن ۴ با خبر هستید. حال در جدیدترین توییت ارسال شده توسط مدیر بازرگانی کمپانی SCEA، آقای اسد قزلباش (Asad Qizilbash)، پلی استیشن ۴ داران از هم اکنون می توانند اقدام به پیش خرید بازی کنند.

گیم فا/ اگر نمایشگاه Tokyo Game Show امسال را دنبال کرده باشید، بدون تردید از انتشار نسخه Remaster بازی خوش ساخت Gravity Rush برای کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی استیشن ۴ با خبر هستید. حال در جدیدترین توییت ارسال شده توسط مدیر بازرگانی کمپانی SCEA، آقای اسد قزلباش (Asad Qizilbash)، پلی استیشن ۴ داران از هم اکنون می توانند اقدام به پیش خرید بازی کنند.

در حال حاضر سایت آمازون بازی را به صورت پیش خرید قرار داده است. آن طور که گفته شده نسخه فیزیکی بازی تنها برای ساکنان اروپا و ژاپن در دسترس خواهد بود. نسخه دیجیتالی بازی ۱۰ دسامبر ۲۰۱۵ (برابر با ۱۹ آذر) در ژاپن و ۹ فوریه ۲۰۱۶ (برابر با ۲۰ بهمن) در آمریکای شمالی و در نهایت ۱۰ فوریه (برابر با ۲۱ بهمن) در سراسر اروپا منتشر خواهد شد.

بازی Gravity Rush Remastered شامل نسخه اصلی بازی که بر روی PS Vita است و تمامی DLCها می شود


ویدیو مرتبط :
سرویس گیم: تریلر جدید از بازی Gravity Rush Remastered