فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



قدردانی از کارگردان فیلم «محمد رسول‌الله(ص)»/ مجیدی: نخستین جایزه کارگردانی‌ام را سال ۶۶ از جشنواره رشد دریافت کردم


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در حاشیه آیین افتتاحیه  چهل و پنجمین جشنواره فیلم رشد، از مجید مجیدی کارگردان مطرح کشور و سازنده فیلم محمد رسول الله(ص) تقدیر به عمل آمد.

مجیدی در این مراسم جشنواره فیلم رشد را یکی از بی‌حاشیه‌ترین جشنواره‌های کشور برشمرد و اظهار داشت:‌ این جشنواره نوستالژی خاصی برای سینمای ایران و سینماگران دارد.

وی با اشاره به ساخت فیلم کوتاه داستانی روز امتحان گفت: اولین جایزه فیلم‌های خود را در سال 66، به خاطر این فیلم 16 میلی‌متری کوتاه از جشنواره رشد دریافت کردم و این موضوع انگیزه‌ای برای ساخت فیلم‌های دیگرم شد.

مجیدی با اشاره به ساخت فیلم محمد رسول الله(ص) گفت: به کارگردانی به یک رسالت نگاه می‌کنم و خدا را شاکرم که در زمانی که در دنیای اسلام و دنیای غرب درصدد منفی نشان دادن وجه پیامبر رحمت العالمین هستم قطعاً با ساخت این فیلم، قطره‌ای از اقیانوس این پیامبر عظیم‌الشأن را نشان دهم.

این کارگردان سینما با اشاره به ساخت شهرک سینمایی فیلم محمد رسول الله(ص) تصریح کرد: آموزش و پرورش می‌تواند دانش‌آموزان را به این شهرک اعزام کند تا با مشاهده این بنای تصویری تاریخی، گوشه‌ای از تاریخ اسلام را مشاهده کنند.

به گزارش فارس،  چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از 22 تا 29 آبان در تهران و هم‌زمان در شهرستان‌های استان تهران، خراسان شمالی، گیلان، مرکزی، هرمزگان و پردیس‌های دانشگاه‌ فرهنگیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با مجید مجیدی، کارگردان فیلم «محمد رسول الله(ص)