فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیش‏ بینی سیلوستر استالونه درست درآمد


سیلوستر استالونه بازیگری که برای بازی در نقش «راکی» شهرتی جهانی دارد، پیش از اهدای جوایز اسکار،، پیش‌بینی کرده بود که او برنده جایزه اسکار نخواهد بود.

بانی فیلم: سیلوستر استالونه بازیگری که برای بازی در نقش «راکی» شهرتی جهانی دارد، پیش از اهدای جوایز اسکار، پیش‌بینی کرده بود که او برنده جایزه اسکار نخواهد بود.

آسوشیتدپرس گزارش داد؛ در مراسم اهدای جوایز اسکار هشتادو هشتم که یکشنبه شب به وقت لس‌انجلس و دوشنبه صبح به وقت ایران برگزار شد، سیلوستر استالونه که در برنامه فرش قرمز این مراسم شرکت کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار یاهو گفته بود انتظار ندارد این جایزه به او اهدا شود.

این بازیگر کهنه‌کار امسال یکی از پنج نامزد دریافت جایزه اسکار نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم «کرید» بود. اما اسکار به مارک ریلنس بازیگر بریتانیایی برای بازی در فیلم «پل جاسوس‌ها» ساخته استیون اسپیلبرگ رسید.

پیش‏ بینی سیلوستر استالونه درست درآمداین در حالی است که خیلی‌ها چه در میان دوستداران سینما و چه در میان منتقدان که معمولا سخت‌گیرتر هستند، پیش‌بینی می‌کردند این سیلوستر استالونه است که این جایزه را به خانه خواهد برد. استالونه در مراسم فرش قرمز گفته بود انتظار ندارم تا اسم من به عنوان برنده اسکار اعلام شود . این در حالی است که آرنولد شوارتزنگر دیگر بازیگر نقش‌های اکشن که دوستی صمیمانه‌ای نیز با استالونه دارد، تصور می‌کرد باید حتما این جایزه نصیب «راکی» شود.

البته به دلیل نامزد شدن استالونه برای دریافت این جایزه، نقدهایی نیز مطرح شده بود، از جمله این که هم‌بازی او در این فیلم باید نامزد این جایزه می‌شد نه سیلوستر.

در فیلم «کرید» شخصیت مرکزی دیگر راکی نیست؛ بلکه آدونیس کرید پسر شخصیت منفی فیلم این نقش را برعهده داشت و مایکل‌ بی.جردن در نقش این شخصیت آنقدر خوب بازی کرده بود که خیلی‌‌ها او را شایسته دریافت اسکار دانستند، اما او در نهایت تعجب حتی در فهرست نامزدها نیز وارد نشد.

استالونه بازیگر و کارگردان کهنه‌کار به دنبال اعلام اسامی نامزدها حتی به تهیه کننده فیلم پیشنهاد کرده بود که به عنوان اعتراض به نامزد نشدن این بازیگر سیاهپوست از نامزدی انصراف دهد، اما نظرات جمیع دست اندرکاران فیلم این بود که این کار به فیلم ضربه خواهد زد.

این فیلم به کارگردانی رایان کوگلر ساخته شد و موجب شد تا استالونه چهره‌ای متفاوت به دست آورد و پس از سال‌ها وارد رقابت‌های اسکار شود. این افتخار ۴۰ سال پس از ساخته شدن فیلم اول «راکی» دوباره نصیب استالونه شد. او برای «راکی» نامزد دریافت دو جایزه اسکار شده بود. فیلم داستان پسر آپولو کرید، رقیب پیشین راکی را روایت می‌کند که برای یادگرفتن مشت زنی به فیلادلفیا می رود و از راکی بالبوآ، رقیب پدرش می خواهد او را آموزش دهد.

استالونه پس از اهدای جوایز دیروز در اینستاگرام اعلام کرد که این گفت‌وگو را با خبرنگار یاهو انجام داده و از عدم دریافت جایزه اسکار نه دل‌شکسته شده و نه متعجب.


ویدیو مرتبط :
سیلوستر استالونه