فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مجید عسگری؛ آزاده و جانباز دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید عسگری آزاده و جانباز دفاع مقدس پس از تحمل 26 سال درد و رنج ناشی از جراحت‌های شیمیایی و شکنجه‌های دوران اسارت روز جمعه دهم اردیبهشت به همرزمان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر شهید مجید عسگری آزاده و جانباز دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان ری تشییع و در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد. پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از تشییع باشکوه و اقامه نماز در مسجد جامع ارشاد شهرری برای تدفین به سمت قطعه شهدای بهشت زهرا(س) حرکت داده شد.

این شهید در فروردین ماه سال1345 در شهرری متولد و در سال 1365 به عنوان سرباز وظیفه از سوی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منطقه عملیاتی جنوب اعزام شد، بر اثر حملات شیمیایی دشمن بعثی مجروح و سالها درد و رنج را تحمل کرد. شهید مجید عسگری در تاریخ دوم مرداد ماه سال 1367 در عملیات دفع مجدد دشمن از مرزهای جنوبی کشور توسط نیروهای بعثی عراق به اسارت درآمد.

مراسم بزرگداشت شهید مجید عسگری عصر سه شنبه 14 اردیبهشت از ساعت 17 تا 18:30 در مسجد ارشاد واقع در میدان نماز شهرری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سردار حسین همدانی به همرزمان شهیدش پیوست ...