فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«هفت خط» قبل نوروز 95 کلید می‌خورد/ همچنان در مرحله بازنویسی فیلمنامه هستیم


«هفت خط» جز آخرین فیلمنامه هایی است که توانسته پروانه ساخت دریافت کند این فیلمنامه قرار است به تهیه کنندگی سید محسن وزیری ساخته شود و به کارگردانی و نویسندگی آن را قدرت الله صلح میرزایی بر عهده دارد. وی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: در حال حاضر پیش‌بینی برای ساخت این فیلم کمدیندارم اما به احتمال بسیار زیاد اگر همه چیز طبق روال پیش برود قبل از ایام نوروز فیلم سینمایی «هفت خط» را کلید خواهم زد.

وی در ارتباط با بازیگرانی که احتمال دارند در این فیلم حضور پیدا کنند گفت: بازیگرانی که شخصاً در نظر دارم مشغول بازی در آثار سینمایی دیگری هستند، اما باید این نکته را در صحبت‌هایم اضافه کنم که فعلاً فیلمنامه نهایی نشده است و همچنان مشغول بازنویسی آن هستم و ممکن است کاراکترهایی در مسیر بازنویسی اضافه و یا حذف شوند.

او همچنین گفت: تمام لوکیشن های این فیلم سینمایی در تهران است و به احتمال بسیار زیاد خارج از پایتخت فیلمبرداری نداریم. فعلاً در مورد مضوع فیلم‌نامه و یا هر توضیح دیگری معذوریت دارم اما تنها می‌توانم بگویم که شاهد یک فیلم کمدی با موضوع خانوادگی خواهیم بود.

قدرت الله صلح میرزایی در طی سال ها فعالیتش در عرصه کارگردانی آثاری همچون «شاخه گلی برای عروس»، «علف‌های هرض» و «دلداده» را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/T0A558


ویدیو مرتبط :
آموزش بازنویسی فیلمنامه