انیمیشن‌های فیلم‌ «نفس» سبکی کودکانه دارد


انیمیشن‌های فیلم‌ «نفس» سبکی کودکانه داردجشنواره فیلم فجر/ سازنده انیمیشن فیلم سینمایی «نفس» با بیان اینکه انیمیشن های این فیلم سبک کودکانه دارند، گفت: سعی ما بر حاکم کردن فضای کودکانه بود اما می خواستیم این اثر برای بزرگسالان نیز جذاب باشد.
حسن جمشیدی گوهری درباره قسمت‌های انیمیشنی فیلم «نفس»، اظهار کرد: کارگردان روی این بخش وسواس و سخت گیری های زیادی داشت، به طوری که حدود یک ماه و نیم، پیش تولید داشتیم و زمان بسیاری برای رسیدن به سبک مورد نظر کارگردان صرف کردیم.
سازنده انیمیشن فیلم سینمایی «نفس» اضافه کرد: انیمیشن های این فیلم به نوعی سبک کودکانه و بدوی دارد و سعی کردیم علاوه بر حاکم بودن فضای کودکانه، برای بزرگسالان نیز جذاب باشد.
وی توضیح داد: در زمان پیش تولید، سبک های مختلفی را آزمایش کردیم تا به این سبک رسیدیم؛ سبکی که احساس کودکانه دارد و برای رسیدن به این امر در مقطعی از نقاشی‌های کودکانه استفاده کردیم و در نهایت از این نقاشی ها الهام گرفتیم و اقدام به ساخت آن کردیم.
به گفته وی مدت زمان انیمیشن فیلم نفس در نسخه اولیه فیلم 12 دقیقه است اما در نسخه نهایی به 10 دقیقه و 30 ثانیه کاهش یافته است.



منبع: جشنواره فیلم فجر


ویدیو مرتبط :
انیمیشن کوتاه کودکانه