سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایدده هایی برای عکاسی از کودکان/ عکس آتلیه ای کودک


ایدده هایی برای عکاسی از کودکان/ عکس آتلیه ای کودکنکته ای که در عکاسی از کودکان اهمیت دارد این است که شخصی باید با آنها بازی کند و حرف بزند و شخص دیگری شروع به عکاسی کند، کودکان مثل بزرگسالان نیستند که یک جا بنشینند و بگویند سیب تا عکسشان گرفته شود و تازه، این عکس اصلا جالب نمی شود، عکسی جالب است که شکار لحظه ها باشد.

گودکان زیر یک سال

برای عکس گرفتن از این کوچولوها ، بهتر است چند عکس به صورت عریان (البته با پوشک! ) و در حالت های مختلف از آنها برداشته شود و در عکس های بعدی با یک پاپیون و یک کلاه ، عکس با حوله به همراه عروسک های پشمالو هم جالب است. می توانید از آنها بخواهید که سینه خیز و یا چهار دست و پا به سمت شما بیایند و در همان حالت عکس بگیرید.
هرگز از آنها نخواهید که مانند بزرگسالان و مدل های ماهواره ای، ژست های بزرگتر از سنشان بگیرند، شیرینی کودک به ژست های کودکانه و خنده دار اوست.

کوچولوهای دو ساله

جالب ترین کار برای آنها این است که شخصی با او شروع به بازی کند و فرد دیگری از او عکاسی کند، مثلا توپ را برایش پرتاب کنید و عکاس هم از کودک در هنگام گرفتن توپ هنگامی که هیجان زده و نیم خیز است عکس برداری کند.
و یا کلاه های مختلف و عینک آفتابی را بر سرش بگذارید و از او در حین برداشتن آنها ، عکس بگیرید.

کودکان زیر شش سال

البته هر کودکی لباس های زیبا دارد ولی هیچکدام آنها را تبدیل به مدل نمی کند، برای این که کودکتان را در این سن به مدل تبدیل کنید، بهتر است که لباس هایی بزرگتر از سنش به او بپوشانید، مثلا دخترتان کفش پاشنه بلند مادرش را به پا کند و یا پسرتان پلیور و کروات پدر را بپوشد و عکس بیندازد. گذاشتن یک عینک طبی بزرگ و دادن کتاب و کیف بزرگ هم به دست فرزندتان او را جذاب تر می کند.

یک نکته مهم

1- هرگز کودکانتان را برای عکس گرفتن مثل خانم های سن دار آرایش نکنید، ممکن است در نظر شما زیباتر شوند، اما معصومیت کودکانه و زیبایی خدادادیشان را از دست می دهند، کودکان همه زیبا هستند و نیازی به زیبایی مصنوعی ندارند.


2- هرگز از انها نخواهید که مانند بزرگسالان و مدل های ماهواره ای، ژست های بزرگتر از سنشان بگیرند، شیرینی کودک به ژست های کودکانه و خنده دار اوست، این که دختر پنج ساله تان مثل یک خانم سی ساله بنشیند و پاهایش را روی هم انداخته و به دوردست خیره شود جالب تر است و یا هنگامی که از ته دل می خندد و بالا می پرد؟
 

در ادامه چند نمونه عکس ارائه می شود:

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دیدن پربازدیدترین های نی نی نما لطفاً کلیک کنید...

برچسب ها : عکاسی حرفه ای از کودکان ، عکاسی از کودکان در خانه ، عکس آتلیه ای کودک ، گالری عکس کودکان زیبا ، گالری عکس کودکان ایرانی ، گالری عکس کودکان دختر ، گالری عکس کودکان ناز ، گالری عکس کودکان دوقلو ، گالری عکس کودکان بامزه ، گالری عکس کودکان و نوزادان ، گالری عکس کودکان مدل ، گالری عکس کودکان 

مطالب مرتبط : چگونه عکسهای حرفه ای از کودکان بگیریم؟/ مدلینگ کودکان + عکس

تعداد بازدید : 3

نظرات كاربران : نام : ایمیل : متن نظر : *لطفاً نظر خود را وارد نمائید متن بالا را وارد نمایید* 


ویدیو مرتبط :
آتلیه عکاسی و آتلیه کودک و نوزاد و بارداری نیکی