سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیدار رئیس جمهور با خانواده شهیدان شیخ شعبانی


دیدار رئیس جمهور با خانواده شهیدان شیخ شعبانیپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری/ رییس‌ جمهوری در دیدار خانواده شهیدان حسن، حسین و مهدی شیخ شعبانی، ایمان، صبر و فداکاری خانواده های شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس را افتخار آمیز و موجب عزت ملت ایران دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر سه شنبه با حضور در منزل شهیدان شیخ شعبانی، با تجلیل از ایثارگری ها و فداکاری های خانواده های معزز شهیدان و ایثارگران، اظهارداشت: در ایام سختی که کشور نیاز به حضور جوانان برای دفاع از انقلاب داشت، با فداکاری و ایثارگری خود به رهبری امام راحل، ملت ایران را در چشم جهانیان سرفراز کردند.

رییس جمهوری با بیان اینکه امروز ریشه درخت پرثمر انقلاب، ایثارگری خانواده های شهدا و فداکاری های آنان است، گفت: ایمان، صبر و توکل خانواده های شهدا و ایثارگران ارزشمندی کار آنان را دوچندان می کند.

دکتر روحانی افزود: امروز هم ملت ایران برای حمایت از کشور و انقلاب داوطلبانه به صحنه می آیند و در راه ارزشهای انقلاب اسلامی ایثارگری و فداکاری می کنند.

رییس‌ جمهوری همچنین از صبر و ایثار پدر و مادر شهیدان شیخ شعبانی تجلیل کرد و اظهار داشت: بی‌تردید شما کار بزرگی انجام دادید و خداوند اجر و پاداش صبر و فداکاری‌تان را خواهد داد.

شهیدان حسن، حسین و مهدی شیخ شعبانی به ترتیب در سنین ٢٢، ١٦ و ١٨ سالگی در مناطق عملیاتی حاج عمران، خرمشهر و شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌ جمهوری و حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند، رییس جمهوری لوح تقدیری به پدر و مادر شهیدان شیخ شعبانی اهداء کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری


ویدیو مرتبط :
دیدار رئیس جمهور با خانواده شهیدان جابری