ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پاسخ فدراسیون اتومبیل رانی به نماینده زاهدان/ هیچ مجوزی برای تور آزاد کویر نوردی دهم آذر صادر نشده بود


حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ( دوشنبه) پارلمان در اخطار قانون اساسی نسبت به برگزاری مسابقات رالی در روز اربعین حسینی انتقاد کرد و اظهار داشت: در روز اربعین که تمام شیعیان عزادار هستند مسابقه رالی آن هم به صورت مختلط برگزار شده و منجر به فوت یک نفر از هموطنان مان می شود.
به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، مهدی مبینی درخصوص حادثه 10 آذرماه که طی تور یک روزه کویر نوردی در مسیر نصرت آباد - کرمان رخ و منجر به فوت یکی از شرکت کنندگان در مسیر برگشت از کویر به جاده اصلی کرمان شده است، گفت: پس از رخ دادن این حادثه همراهان وی با هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان زاهدان تماس می گیرند و درخواست کمک می کنند که این هیات به یاری آن ها می شتابد.
مبینی با تاکید به این نکته که همه مسابقاتی که تحت نظر این فدراسیون برگزار می شود، مجوزهای لازم را دارند، گفت: هیچ مجوزی از سوی فدراسیون و هیات استانی برای تور کویرنوردی 10 آذرماه صادر نشده بود چرا که این برنامه کاملا خانوادگی و شخصی برگزار شد و هیچ ارتباطی به فدراسیون و هیات ندارد.
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی با بیان این که هر مسابقه ی رالی اعم از خانوادگی و گروهی براساس مقررات خاص خود برگزار می شود و تمامی تدابیر امنیتی برای حفظ جان شرکت کنندگان پیش بینی می شود، افزود: ما برای برپایی هر مسابقه ای با نهادهای نظارتی مکاتبه می کنیم تا به لحاظ امنیتی مشکلی برای شرکت کنندگان پیش نیاید.
ورزشی(1)**1379** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کلیپ تور کویر مصر - (تور کویر نوردی مصر) آبان ماه 1389