سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



از این پس کاربران اندروید هم می توانند از apple music بهره ببرند


از این پس کاربران اندروید هم می توانند از apple music بهره ببرند

آی بایت/ یکی از سوالاتی که همیشه پرسیده می شود این است که آیا می شود یک روز برنامه های کاربردی اپل برای سایر کاربران، مخصوصا اندروید قابل دسترس باشد یا خیر؟ در واقع این موضوع ممکن است آرزوی بسیاری از کاربران گجت ها باشد. با گذشت زمان شاهد آن هستیم که این آرزو کم کم در حال برآورده شدن است چرا که چندی پیش مشاهده کردیم که شرکت اپل اولین نرم افزار اندرویدی خود را برای کاربران اندروید، منتشر کرد. امروز خبرها حاکی از آن است که اپل پای خود را از منتشر نمودن یک اپ فراتر گذاشته است و در واقع سیستم موسیقی خود را برای کاربران اندروید در دسترس قرار داده است. با این روند شاید بتوان امیدوار بود تا شرکت اپل برنامه ها بیشتری را برای کاربران اندروید منتشر کند.

سرویس موسیقی اپل بلاخره بر روی اندروید هم فعال شد. روز سه شنبه سرویس پخش موسیقی اپل بر روی سیستم عامل اندروید در دسترس قرار گرفت. در واقع، این دومین برنامه اپل بود که برای کاربران اندروید فعال شد. اولین نرم افزار “Move to iOS” بود که این امکان را برای کاربران اندروید حاصل می کرد تا تمام اطلاعات خود را از گوشی هوشمند اندرویدی خود به آیفون منتقل کنند.

با توجه به خبرهای منتشر شده، Apple Music با قیمت ۹٫۹۹ دلار در ماه به فروش می رسد. طبق مصاحبه ادی کو، مسئول برنامه ها و سرویس های شرکت اپل، یکی از هدف های در دسترس قرار دادن این سرویس برای کاربران اندرویدی، تشویق کردن آن ها برای تغییر کاربری به آیفون می باشد. او می گوید که حتی برای خواننده ها نیز پروژه خوبی است چرا که آن ها می خواهند مخاطبان بیش تری در سرتاسر جهان داشته باشند. به علاوه او تاکید کرد که این برنامه فرصت بسیار مناسبی است تا شرکت اپل بتواند خریداران زیادی را برای شرکت جذب کند، خریدارانی که تا امروز هیچ محصولی از اپل را تجربه نکرده اند.

یکی دیگر از اهداف شرکت اپل به نمایش گذاشتن این برنامه برای همه می باشد. در واقع با این کار شرکت اپل می خواهد تا در رقابت باقی بماند.

اگر شرکت اپل بخواهد تا در این رقابت پیروز میدان باشد حتما به مخاطبان بیش تر با پتانسیل بالاتری نیاز خواهد داشت. به همین دلیل اپل به دنبال گسترش مخاطبان خود می باشد و مخاطبان اندرویدی را بهترین گزینه می داند.


ویدیو مرتبط :
انتشار نسخه ی بتای برنامه ی Apple Music برای اندروید