اولين سري از آمبولانس‌ ديزلي مکسوس شرکت بهمن ديزل به مشتريان تحويل داده شد


عصر خودرو/ صبح امروز مراسم تحويل آمبولانس‌هاي مکسوس شرکت بهمن ديزل با حضور حجت الاسلام سيد محمد علي شهيدي رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران، دکتر عباسپور معاون درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران، دکتر معصومي مديرعامل مرکز تصويربرداري کوثر، مهندس سروش مديرعامل گروه بهمن وجمعي از مهمانان در مرکز تصوير برداري کوثر برگزار شد.

دکتر شهرام ايزدنيا عضو هيات مديره شرکت مه‌شکن سازه (مجري تجهيز آمبولانس‌هاي مکسوس شرکت بهمن ديزل) در خصوص اين آمبولانس گفت: در حال حاضر حدود 10 دستگاه آمبولانس مکسوس تيپ B به مرکز تصوير پردازي کوثر تحويل داده شده و 2 دستگاه ديگر نيز به شرکت نفت تحويل داده خواهد شد که پيش بيني مي‌شود در آينده نزديک براي ارائه آن به نيروهاي مسلح و بخش دولتي اقدام شود.
دکتر ايزدنيا همچنين پيش‌بيني کرد که در سال اول حدود 50 تا 100 دستگاه از آمبولانس مکسوس توليد و به فروش برسد ادامه داد و گفت: اين آمبولانس تيپ B است و تنها آمبولانس ديزلي است که براي برخي از صنايع همچون صنعت نفت بسيار مناسب مي‌باشد

وي همچنين به تجهيزات داخلي مکسوس اشاره کرد و افزود: يکي از دستگاه‌هاي داخلي اين آمبولانس دستگاه الکترو شوک است و ساير تجهيزات تخصصي جابه‌جايي سيار نيز در آن تعبيه شده‌است. ضمن اينکه با سيستم تاسيساتي مثل برق که قابليت اتصال به برق شهر را دارد مي‌توان خدمات تخصصي را در زمان استقرار به بيماران ارائه دهد.
وي همچنين اظهار داشت اين آمبولانس براساس استاندراد EN178 اروپا توليد مي‌شود ضمن اينکه از استاندارد ملي نيز برخوردار است.


ویدیو مرتبط :
شرکت ماشین سازی نیرومحرکه پروژه خط رنگed شرکت بهمن دیزل