سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تماشا کنید/ اولین تریلر از گیم پلی عنوان Space Hulk: Deathwing منتشر شد


تماشا کنید/ اولین تریلر از گیم پلی عنوان Space Hulk: Deathwing منتشر شدگیم فا/ فوکِس هوم اینتِراَکتیو، ناشر عنوان Space Hulk: Deathwing، به تازگی اولین تریلر از گیم پلی عنوان تیراندازی اول شخص خود منتشر کرده است. این عنوان با موتور گرافیکی آنریل انجین ۴ ساخته شده و در سال ۲۰۱۶ منتشر می شود. برای جزییات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

Space Hulk: Deathwing یک عنوان تیراندازی اول شخص است که با موتور قدرتمند آنریل انجین ۴ ساخته شده و استودیوی سیانید(Cyanide) با همکاری شرکت فرانسوی استروم آن استودیو(Streum on studio) وظیفه ساخت این عنوان را به عهده دارند. همچنین به گفته سازندگان، عنوان Space Hulk: Deathwing در دنیای Warhammer 40,000 جریان داشته و این همان عنوانی است که طرفداران قدیمی بازی Warhammer 40,000 سال ها منتظر آن بوده اند.

حال به تازکی فوکِس هوم اینتِراَکتیو، ناشر عنوان Space Hulk: Deathwing، اولین تریلر از گیم پلی عنوان تیراندازی اول شخص خود را منتشر کرده است و همان طور که در این تریلر نیز مشاهده می کنیم، این بازی شگفت انگیز است و مطمئنا اگر از طرفداران قدیمی عنوان Warhammer 40,000 باشید با مشاهده این تریلر، بی صبرانه انتظار تجربه این عنوان را می کشید. بیش از این شما را منتظر نگذاشته و به تماشای اولین تریلر از گیم پلی عنوان Space Hulk: Deathwing دعوت می کنم:

لینک تماشای ویدئو

عنوان Space Hulk: Deathwing در سال ۲۰۱۶ برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: گیم فا


ویدیو مرتبط :
تریلر بازی Space Hulk Deathwing