قدردانی امام جمعه بجنورد از اقدام رییس‌جمهور برای افزایش توان موشکی کشور


امام جمعه بجنورد گفت: با ایجاد تمدن اسلامی در جهان، مستکبران به حاشیه رانده خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت هفته وحدت مبنی بر این‌که ما از روشنفکران سیاست باز توقعی نداریم و روشنفکران دین‌دار باید پا به عرصه بگذارند، افزود: دشمن می‌داند که اگر انرژی مسلمانان متراکم و وحدت واقعی ایجاد شود، بساط استکبار برچیده می‌شود و این جسارت مستکبران به علت غفلت مسلمان‌هاست.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که مواظب باشید ما در مقابل کسانی قرار گرفته‌ایم که اصل اسلام را هدف گرفته‌اند، توضیح داد: آمریکا نه شیعه می‌شناسد و نه سنی، آن ها اسلام را مانع خود می‌دانند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که خباثت‌های آمریکا کاهش نمی‌یابد، تصریح کرد: تعدادی فکر می‌کردند که بعد از برجام ایران آباد می‌شود، اما می‌بینیم که آمریکا در کنگره‌اش به دنبال ایجاد تحریم‌های دیگری است.

وی با اشاره به پیام دندان شکن رییس جمهور کشورمان به آمریکا گفت: رییس جمهور به مسئولان کشورمان دستور دادند که توان نظامی و موشکی کشور را در مقابل عربده‌های دشمن بالا ببرند و از آن ها نترستند و از این اقدام تشکر و قدردانی می‌کنیم.

یعقوبی تاکید کرد: این ملت پشتیبان دولت است و نکند برجام را یک طرفه عمل کنیم و سرمان کلاه برود.

وی با اشاره به فتنه سال 88 افزود: مردم ایران فتنه 88 را هیچ گاه از یاد نخواهند برد و این مردم در آن سال برای نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان در صحنه حضور پیدا کردند و حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.

وی با بیان این‌که امسال نیز در مراسم گرامیداشت 9 دی تعداد زیادی از مردم حضور پیدا کرده بودند، ادامه داد: از مسئولانی که در این مراسم حضور نداشتند، و یا نیمه آمدند و رفتند گلایه می‌کنیم؛ در حقیقت اگر آن حماسه نبود مسولان هم اکنون آن میز و اداره را نداشتند و نمی‌توانستند مدیریت کنند، بنابراین مسئولان باید بصیریت مدیریتی خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به 17 دی ماه روز دستور کشف حجاب از سوی رضاخان قلدر اظهار کرد: اساس بدحجابی را رضاخان در کشور ایجاد کرد و این امر ارث وی بوده است و افراد بدحجاب وارث تفکر رضاخانی هستند. بدحجابی موجب سفر عفت و حیاء از جامعه است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مصاحبه امام جمعه شهرستان گالیکش در خصوص سفر رییس جمهور