سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارتش آلمان از رژیم صهیونیستی پهپاد اجاره می‌کند


ارتش آلمان از رژیم صهیونیستی پهپاد اجاره می‌کندایرنا/ با وجود اعتراض های گسترده مردمی نسبت به همکاری های نظامی غرب با رژیم صهیونیستی، ارتش آلمان اعلام کرده است که قصد دارد پهپادهای ساخت رژیم اشغالگر قدس موسوم به «هرون تی پی» را برای چند سال اجاره کند.

پایگاه اینترنتی نشریه آلمانی «اشپیگل» امروز (سه شنبه) نوشت: این پهپادها قادر به حمل موشک با قابلیت حمله به اهداف زمینی می باشند. با این حال دولت آلمان تاکید کرده است که از این پهپادها برای هدف قراردادن دشمن استفاده نخواهد کرد.
این نشریه افزود: بنا به گزارش ارتش آلمان از پهپادهای یادشده برای حفاظت از سربازان، وسایل نقلیه حامل نیروها و نیز قرارگاه های نظامی آلمانی استفاده خواهد شد.
به نوشته اشپیگل، دلیل انتخاب این پهپاد ساخت رژیم صهیونیستی از سوی ارتش آلمان، استفاده سربازان این کشور در افغانستان از آن و آشنایی با این مدل می باشد.
این نشریه افزود: در سال 2015 آلمان همراه فرانسه، ایتالیا و اسپانیا برای طراحی و ساخت یک پهپاد به توافق رسید اما انتظار نمی رود که این پهپادها تا سال 2025 آماده استفاده شوند. به همین دلیل ارتش آلمان تصمیم به کرایه پهپادهای یادشده گرفته است.
سازمان های مردم نهاد و مردم کشورهای مختلف غربی خواستار قطع همکاری نظامی با رِژیم صهیونیستی هستند، زیرا سبب تقویت ارتش این رژیم برای ادامه کشتار روزانه فلسطینیان می شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
پهپاد هرمس 900 رژیم صهیونیستی