سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف جسد پسر جوان در خانه مجردی


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران تسنیم "پویا"؛ ساعت 10 شب گذشته خبر کشف جسد پسر جوانی در منطقه چیذر به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.

پس از حضور سجاد منافی آذر؛ بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران در خانه‌ای که جسد پسر جوان کشف شده بود، تحقیقات از مادر این پسر جوان آغاز شد و وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: حامد پسر 22 ساله‌ام از چندی پیش تصمیم گرفته بود جدا از خانواده‌ زندگی کند و به همین دلیل این خانه را اجاره کرد و مجردی زندگی می‌کرد. چند روز بود که از حامد بی‌خبر بودم و پاسخ تماس‌هایم را نمی‌داد، من بسیار نگران شدم و تصمیم گرفتم به منزلش مراجعه کنم، زمانیکه اینجا رسیدم؛ هر چه زنگ درب خانه را زدم حامد پاسخ نداد و به همین خاطر مجبور شدم درب منزلش را بشکنم که پس از ورود به منزل پسرم با جسد حامد مواجه شدم.

با بررسی‌هایی ابتدایی که کارشناسان تیم پزشکی قانونی از جسد پسر جوان انجام دادند، مشخص شد حدود 5 روز از مرگ وی می‌گذرد و ‌سرانجام با دستور بازپرس پرونده جسد حامد برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کشف جسد ۸ کودک در خانه ای در استرالیا