سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رفع هرچه زودترموانع بهره برداری از بیمارستان خصوصی تنکابن مورد تاکید قرار گرفت


سیدامیر حسینی جو روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بیمارستان که از سوی بخش خصوصی در زیربنای شش هزار و 800 متر مربع در پنج طبقه احداث گردیده و در آستانه بهره برداری با برخی اشکال تراشی ها و ایراد هایی مواجه شده وتلاش می شود که در کمترین زمان ممکن بر طرف شود.
وی تصریح کرد: اگر مکان در نظر گرفته شده برای احداث این بیمارستان مناسب نبود یا هر ایراد دیگری ، باید در همان ابتدا این مشکل مطرح و رفع می شد.
فرماندار تنکابن با توجه به نیاز مردم منطقه بر اهمیت راه اندازی این بیمارستان تاکید کرد و افزود: بیمارستان شهید رجایی به تنهایی پاسخگوی نیاز خدمات درمانی مراجعه کنندگان و بیماران نیست و باید در راستا ارتقای خدمات درمانی به مردم این مراکز افزایش یابند.
حسینی جو با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار موثر و ارزشمندی در حوزه سلامت انجام داده است ، خاطر نشان کرد: مانع تراشی در بهره برداری از این بیمارستان در تضاد با سیاست های دولت بوده و غیر قابل قبول است.
وی تصریح کرد: وجود هفت اتاق عمل و بخش مراقبت های ویژه نوزادان در این بیمارستان می تواند نیاز بسیاری از بیماران منطقه را برطرف نماید.
وی ابراز امیدواری کرد که با حمایت های وزارت بهداشت و درمان و متولیان استانی این بیمارستان هرچه زودتر به بهره برداری برسد تا شهروندان بتوانند از خدمات درمانی آن بهره مند شوند.
شهرستان تنکابن دارای جمعیتی حدود 200 هزار نفری ثابت است که در بیشتر ماه های سال با حضور گردشگران جمعیت آن به بیش از 400 هزار نفر می رسد.
1295/7513/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عبادی بر تکمیل بیمارستان زاری بیرجند تاکید کرد