سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپلیکیشن دوربین گوشی‌های سری اکسپریا Z5 سونی بروز شد


اپلیکیشن دوربین گوشی‌های سری اکسپریا Z5 سونی بروز شد

سونی موبایل همان‌طور که در زمان معرفی پرچمداران جدید خود وعده داده بود، ارائه‌ی اپلیکیشن جدید برای دوربین گوشی‌های سری اکسپریا زد 5 خود را آغاز کرده است. این بروزرسانی تغییراتی در رابط کاربری ایجاد و برخی ویژگی‌های جدید را نیز اضافه کرده است.

زومیت/ سونی موبایل همان‌طور که در زمان معرفی پرچمداران جدید خود وعده داده بود، ارائه‌ی اپلیکیشن جدید برای دوربین گوشی‌های سری اکسپریا زد 5 خود را آغاز کرده است. این بروزرسانی تغییراتی در رابط کاربری ایجاد و برخی ویژگی‌های جدید را نیز اضافه کرده است.

اگر گوشی شما از سری گوشی‌های اکسپریا زد5 است، می‌توانید اپلیکیشن جدید دوربین با شماره نسخه‌ی 2.0.0 را از طریق What's New دریافت کنید. این بروزرسانی شامل رابط کاربری جدید، برخی ویژگی‌های جدید مانند امکان حرکت بین حالت‌های مختلف دوربین با لمس صفحه‌نمایش و امکان کار بهتر با رابط کاربری در حالت افقی است.

دسترسی به منوی تنظیمات آسان‌تر شده و می‌توانید تصاویر را به راحتی توسط اسلایدرهای موجود بر روی صفحه‌نمایش سفارشی‌سازی کنید. این بروزرسانی در چند مرحله برای گوشی‌های اکسپریا زد 5 و زد 5 کامپکت و زد 5 پریمیوم در حال عرضه است. همچنین می‌توانید نسخه‌ی APK این اپلیکیشن را نیز از این لینک دانلود کنید. این اپلیکیشن برای گوشی‌ اکسپریا زد 3 پلاس نیز قابل نصب است.


ویدیو مرتبط :
تیزر تبلیغاتی فارسی سونی برای دوربین گوشی اکسپریا Z5