بیش از ۳۰۰ هزار نفر به تماشای «شاهزاده روم» نشستند


بیش از ۳۰۰ هزار نفر به تماشای «شاهزاده روم» نشستند

مهر/ مدیر پخش انیمیشن «شاهزاده روم» عنوان کرد که تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار مخاطب این اثر سینمایی را در سالن های سینما به تماشا نشسته اند.
غلامرضا فرجی مدیر پخش موسسه بهمن سبز درباره استقبال مخاطب از انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به خبرنگار مهر گفت: طبق آمار به دست آمده از سوی موسسه بهمن سبز پخش کننده «شاهزاده روم»، تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار نفر این فیلم سینمایی را در سالن های سینما به تماشا نشسته اند و با توجه به اینکه مخاطب اصلی این انیمیشن کودکان و نوجوانان هستند، تصور ما این است که بخش قابل توجهی از مخاطبان را این گروه سنی تشکیل داده اند.
وی در پایان گفت: تولید فیلم‌های ویژه کودکان که محتوایی سالم دارند یک اصل است و متاسفانه این ضرورت مورد غفلت قرار گرفته و فکر می کنم یکی از دلایلی که مخاطب جذب انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» شده، محتوای آموزنده این فیلم سینمایی است.
فیلم سینمایی «شاهزاده روم» همزمان با روز دانش آموز در تاریخ ۱۳ آبان در تهران و شهرستان اکران شد. این فیلم محصول گروه «هنر پویا»،کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجرجایزه ویژه داوران جشنواره را کسب کرد.
انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری تولید شده و درباره زندگی پرنسسی مسیحی و پاک‌دامن به نام «ملیکا» نوه قیصر کبیر روم است که دست سرنوشت او را به بلاد اسلامی می‌آورد و در نهایت مادر امام عصر (عج) می‌شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حادثه در مكه: ۱۳۱ زائر ایرانى كشته و بیش از ۳۰۰ نفر ناپ