سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت‌الله یزدی شهادت شیخ نمر را تسلیت گفت


به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در پی شهادت آیت‌الله باقر النمر به دست حکام سعودی، آیت الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت این عالم مجاهد شیعه را تسلیت گفت.

در پی شهادت آیت الله شیخ باقر النمر به دست حکام سعودی، آیت‌الله یزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت این عالم مجاهد شیعه را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم‏

(وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبً یَنْقَلِبُونَ)

به شهادت رساندن آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر و جمعى از شیعیان مظلوم عربستان، جنایت‏ دیگرى از آل سعود است که تأسف و تأثر مسلمانان، شیعیان و آزاداندیشان جهان را در پى‏داشت. این عالم مجاهد با تحمل شکنجه و آزار و اذیت ‏هاى مزدوران سعودى، صبر و استقامت را به نمایش گذاشته و چهره واقعی حکام سعودى را که‏ مصداق آیه شریفه (خَتَمَ اللّهُ عَلى‏ قُلُوبِهِمْ وَ عَلى‏ سَمْعِهِمْ وَ عَلى‏ أَبْصارِهِمْ غِشاوَة) هستند را بیش از پیش نمایان نمود.

اینجانب ضمن ابراز تأثر و محکوم کردن این ضایعه دردناک، مصیبت وارده را به‏ محضر مبارک حضرت ولى عصر(عج)، علماى جهان اسلام بالأخص مقام معظم رهبرى، مراجع معظم تقلید، حوزه‏هاى علمیه و عموم مسلمین، شیعیان به ویژه شیعیان عربستان‏ سعودى و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، براى آن عالم آزاده، علوّ درجات و رضوان الهى را مسئلت مى‏‌نمایم.

محمد یزدی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

 

                                             

http://fna.ir/QSS5IW


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آیت الله شیخ نمر باقر آل نمر