سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زندگی ما پس از برجام متفاوت شده/ سرازیر شدن اعتبارات بانکی خارجی به کشور نشانه موفقیت مذاکرات


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهارداشت: چه بخواهیم چه نخواهیم زندگی و دنیای ما قبل از برجام نسبت به پسابرجام کاملاً متفاوت است.

وی تصریح‌کرد:‌ ملت ما در این واقعه تاریخی و در مذاکرات پیچیده در برابر قدرت‌های جهانی به موفقیت بزرگی دست یافت که به نفع ما، طرف مقابل، منطقه و جهان بود.

روحانی ادامه داد: این همه شرکت‌های خارجی که به ایران مراجعه می‌کنند و این همه اعتبارات بانکی خارجی که به سمت ایران سرازیر شده نشان می‌دهد که این موفقیت مذاکرات به نفع همه بوده است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه فضای پسا برجام با تفکر و فرهنگ به مقصد نهایی می‌رسد، گفت:‌هدف ما بعد از برجام تنها اقتصاد و دنیای سیاست نیست.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: کتاب باید تراوش ذهن و اندیشه و تجریه یک اندیشمند باشد.

روحانی ادامه داد: اگر کشوری در ایران یک کار عظیم زیربنایی را انجام می‌دهد هم او نفع می‌برد و هم ما نفع می‌بریم.

رئیس‌جمهور تصریح‌کرد:‌ ما فکر می‌کنیم اقتصاد فقط در صنعت به معنای مصطلح و در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، کشائرزی و خدمات، بانک و بیمه و امثال این‌هاست در حالی که فرهنگ و صنایع مربوط به فرهنگ می‌تواند یک بازار اقتصادی مهم برای یک کشور باشد.

ادامه دارد...


ویدیو مرتبط :
سهم صنایع کوچک از اعتبارات بانکی؟!