سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پلیس به فرار یک قاتل پایان داد/ دستگیری قاتل فراری معلم سراوانی


سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با اعلام جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی قتل معلمی بر اثر اصابت گلوله فرد ناشناس در تاریخ 5 بهمن 93 در روبروی یکی از مدارس شهرستان سراوان بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس این استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: پس از وقوع جرم و با توجه به حساسیت موضوع تیم‌های تخصصی و عملیاتی در این زمینه تشکیل شد و موضوع از ابعاد مختلف مورد بررسی دقیق کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس پس از انجام اقدامات تخصصی و پایش اطلاعاتی سرنخی از دخالت یک متهم سابقه‌دار به دست آورده و پس از شناسایی این متهم محل اختفای وی را در یکی از روستاهای سراوان شناسایی کردند.

سردار رحیمی افزود: بامداد امروز با اعزام نیروهای تخصصی و عملیاتی، متهم در مخفیگاهش دستگیر شد؛ متهم که ابتدا منکر اتهامات وارده بود در تحقیقات تخصصی پلیس لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم در مواجهه با ادله تخصصی پلیس به قتل این معلم با استفاده از یک قبضه سلاح غیرمجاز به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کرد.

وی گفت: پرونده در این زمینه تشکیل شد و متهم به مقامات قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
چگونگی دستگیری قاتل فراری