سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چند باور اشتباه زیبایی که خانم ها باید بدانند!


چند باور اشتباه زیبایی که خانم ها باید بدانند!بیست ستون/ استفاده از تیغ باعث ضخیم شدن موها می شود
شاید از مادرتان یا اطرافیان شنیده باشید که تراشیدن موها باعث ضخیم شدن مو و تیره شدن پوست می شود . اما لازم است بدانید این یک باور اشتباه است . در سال 2007 نتیجه یک بررسی در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شد که این باور را غلط می داند و بیان می کند استفاده از تیغ هیچ تاثیری روی رشد و ضخامت مو ندارد اما ممکن است موهای کوتاهتر ضخیم به نظر برسند زیرا اغلب ساقه ی مو ضخیم تر از انتها است .
چین و چروک با وازلین از بین می رود
تحقیقات نشان می دهد وازلین مزیت های مرطوب کنندگی خوبی برای پوست دارد و حتی می تواند به خوبی آرایش را پاک کند . مرطوب کننده ها سبب کاهش ظاهر خطوط ریز می شوند . اما درمان های موضعی دارای رتینول بهترین روش برای جلوگیری از چین و چروک های پوست می باشد .
جوش ها با خمیر دندان از بین می رود
گفته می شود روی جوش ها خمیر دندان بگذارید تا به عنوان یک درمان خانگی برای از بین بردن جوش ها عمل کند . اما باید بدانید استفاده از خمیر دندان تنها پوست را خشک می کند و سبب تحریک پوست و به طبع آن قرمز شدن پوست می شود . پس هیچ وقت روی آکنه های پوست خمیر دندان نگذارید و به جای آن از داروهای مخصوص رفع جوش استفاده کنید . برای درمان جوش داروهای حاوی اسید سالیسیلیک یا بنزوئیل پر اکساید موثر است .
کره کاکائو از کشیدگی پوست شکم جلوگیری می کند
شاید شما هم شنیده باشید که استفاده از کره کاکائو روی شکم در دوران بارداری از کشیدگی پوست جلوگیری می کند . اما این مطلب صحت ندارد . بررسی ها نشان می دهد کره کاکائو هیچ تاثیری در جلوگیری یا کاهش شدت استرچ مارک ندارد .
استفاده از ویتامین های پریناتال سبب رشد سریع مو می شود
خیلی از زنان در دوران بارداری با رشد سریع مو و افزایش ضخامت آن رو به رو می شوند . این قضیه به دلیل تغییرات هورمونی بدن در دوران بارداری است و ارتباطی به مصرف ویتامین ها ندارد . البته ممکن است کمبود مواد مغذی خاص باعث ریزش موها شود که مکمل های مولتی ویتامین از این کمبود جلوگیری می کند . بنا بر گزارش مایو کلینیک این ادعا که مصرف ویتامین های دوران بارداری سبب ضخیم شدن موها می شود ، رد خواهد شد .



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: بیست ستون


ویدیو مرتبط :
کسانیکه می خواهند بدانند در کجای ارتباطشان اشتباه کردند