سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



راهنمایی تمرینات برای مادرهایی که سرشون شلوغه


 راهنمایی تمرینات برای مادرهایی که سرشون شلوغهنوین زی/ دویدن به دنبال کودکتون برای گرفتنش و وادار کردنش برای درست رفتار کردن ورزش نیست! چه مادری شاغل باشید یا خانه دار، حتما برنامه ی روزانه ی محدود و فشرده ای دارید. ما در ادامه راهکارهای ساده ای برای دستیابی به تناسب اندام برای مادران ارائه میدهیم که باید دنبال کنند:
زمانی جداگانه برای ورزش در نظر بگیرید: مثل زمانی که برای آشپزی یا شرکت در جلسه انجمن اولیا و مربیان میگذارید، زمانی را نیز برای تمرینات خود اختصاص دهید(حداقل ۴۵ دقیقه). برای تمرکز بیشتر، صبح زود ورزش کنید، قبل از اینکه وظایف مادریتون شروع شود یا عصرها وقتی که بچه ها دور و برتون نیستند.
فرزندتون را درگیر کنید: کارهای روزمره ای که فرزندتان را درگیر میکند شناسایی کنید. این کار آنها را تشویق میکند تا از نظر بدنی فعال تر شوند و همچنین به شما کمک میکند تا یک زمان کامل با فرزندتان بگذرانید. فعالیتهایی مثل یوگا اجازه میدهد که مادرها و کودکان نوپا هر دو در آن شرکت کنند، درحالی که بچه های بزرگتر میتوانند از رقصیدنهای ورزشی مثل زومبا با مادرشون لذت ببرند. برخی باشگاهها برنامه ها و کلاسهایی مخصوص مادران و کودکان تدارک دیده اند تا بتوانید کودکتان را نیز با خود به باشگاه ببرید.
خانه را به باشگاه تبدیل کنید: اگر رفت و آمد از خانه به باشگاه دقیقه های گرانبهایی از روزتان را هدر میدهد، در خانه با آسودگی خیال تمرین کنید. از دی وی دی های تناسب اندام یا ویدئو ورزشهای آنلاین در اینترنت استفاده کنید تا در خانه منهای تمام تجهیزات فانتزی سالن ورزشهای به روند تناسب اندام خود ادامه دهید.
مثل یک مادر غذا بخورید: چون مادرها به طور مداوم چند تا کار را باهم انجام میدهند، باید غذاهایی را در رژیم غذایی خود بگنجانند که موادی که سوزانده شده در بدنشان جایگزین شود. ترکیبهای پروتئین بدون چربی و کربوهیدراتهای پیچیده و دوری از شکر اضافی، نوشابه های گازدار و غذاهای فرآوری شده و یا از پیش بسته بندی رژیم مناسبی است.





منبع: نوین زی


ویدیو مرتبط :
پشت درت شلوغه دوربرت شلوغه-کربلایی جواد مقدم