ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ماتيچ: به خاطر مورينيو، استوک سيتي را مي‌بريم


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 09:53

ماتيچ: به خاطر مورينيو، استوک سيتي را مي‌بريم

ايسنا/ هافبک صربستاني چلسي تاکيد کرد که آبي‌هاي لندن فردا (شنبه) تنها به پيروزي برابر استوک سيتي فکر مي‌کنند.
هفته‌ دوازدهم ليگ برتر انگليس از فردا آغاز مي‌شود. در حساس‌ترين ديدار اين هفته‌ در داربي شمال لندن آرسنال و تاتنهام برابر هم به ميدان مي‌روند.
در يکي از ديدار‌هاي اين هفته‌ چلسي که نتايج خوبي را در اين فصل کسب نکرده است بايد در خانه استوک سيتي به ميدان برود. آبي‌هاي لندن تنها براي بهبود جايگاهشان در جدول و کسب سهميه تلاش مي‌کنند. در اين ديدار ژوزه مورينيو از حضور در ورزشگاه محروم است و حتي نمي‌تواند در جايگاه تماشاگران بنشيند. بايد ببينيم چلسي در غياب مورينيو که محروميت يک جلسه‌اي خود را به خاطر اظهارات و رفتارش در بازي با وست هام محروم شده چه کار خواهد کرد.
نمانيا ماتيچ، هافبک صربستاني چلسي درباره اين ديدار گفت: طبيعتا حضور نداشتن مورينيو در کنار زمين غير طبيعي است و به ضرر ما خواهد بود ، ولي تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا به خاطر او هم شده سه امتياز اين ديدار را کسب کنيم تا شرايطمان را در جدول بهبود ببخشيم. البته اگر مربي کنار زمين باشد شرايط براي ما بهتر است خصوصا بين دو نيمه که مي‌تواند تيم را هدايت کند ، ولي ما مربيان بزرگ ديگري هم داريم که به خوبي تيم را آماده مي‌کنند. من دو سال است که اينجا هستم و هنوز نشده يک بازي بدون مربي بازي کنم. براي همين خاطر براي من اتفاق عجيبي است.
ماتيچ در ادامه گفت: قطعا در اين ديدار براي پيروزي به ميدان خواهيم رفت. به خاطر باشگاه، به خاطر مورينيو، مي دانيم که در هفته‌هاي گذشته صحبت‌هاي زيادي درباره ما گفته شد که شايسته بازيکنان چلسي نبود. خيلي از اين صحبت‌ها کيفيت بازيکنان را زير سوال برد ، ولي ما مي دانيم که بازيکنان با کيفيتي هستيم و آن طور نيستيم که رسانه‌ها آن را به نمايش مي‌گذارند. خو‌شبختا‌نه اين هفته‌ پيروزي خوبي در ليگ قهرمانان داشتيم که روحيه تيم را تا حدودي باز گرداند. اميدواريم که اين پيروزي به ليگ برتر هم سرايت کند و بتوانيم دوباره مثل چلسي فصل قبل شويم. هو‌اد‌ا‌ران ما به در و کسب جام عادت کرده‌اند و ما بايد به انتظارات آنها پاسخ دهيم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تست شتاب النود استوک با sd 206 استوک