سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راشاتودی اعلام کرد: دستور جدید دولت ایران برای ممنوعیت ارسال کالاهای ترکیه به روسیه از تهران


راشاتودی اعلام کرد: دستور جدید دولت ایران برای ممنوعیت ارسال کالاهای ترکیه به روسیه از تهرانانتخاب/ براساس این گزارش، ایران و روسیه در حال حاضر به دنبال افزایش روابط تجاری و اقتصادی خود هستند. اخیرا هیئتی از ایران به منظور امضای قراردادهای تجاری به مسکو رفت.

راشاتودی نوشت: تهران دستور ممنوعیت صادرات کالاهای ترکیه به روسیه را از ایران صادر کرده است.
به دستور محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت ایران، ارسال محصولات ترکیه به روسیه از خاک ایران ممنوع شده است.
به گفته ی یکی از مسئولان ایرانی، اگر کالاهای ترکیه بازهم از طریق ایران سر از بازار روسیه درآورد، مسکو ممکن است مجبور به اعمال تحریم بر واردات از ایران شود.

براساس این گزارش، ایران و روسیه در حال حاضر به دنبال افزایش روابط تجاری و اقتصادی خود هستند. اخیرا هیئتی از ایران به منظور امضای قراردادهای تجاری به مسکو رفت.
به تازگی نیز رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران گفت که تولید کنندگان ایرانی آماده ی جایگزینی محصولات روسیه با ترک هستند.
لازم به ذکر است که در پی ساقط کردن جنگنده روسیه توسط ترکیه، روابط دو کشور اخیرا رو به وخامت رفته و مسکو اقدام به تحریم اقتصادی و تجاری انکارا کرده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: انتخاب


ویدیو مرتبط :
از تلاش آمریکا برای تغییر نظام ایران تا ممنوعیت خرید کالاهای خارجی