سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



مشاوره سلامت/ این ویتامین‌ها را به خورد شوهرتان بدهید


مشاوره سلامت/ این ویتامین‌ها را به خورد شوهرتان بدهیدباشگاه خبرنگاران/ ویتامینA نقش مهمی در تولید هورمون‌های مردانه بازی می‌کند و می‌تواند باعث افزایش نشاط در مردان شود. شما می‌توانید این ویتامین را به‌طور طبیعی از منابع غذایی مانند هویج، زردآلو، کلم، گریپ‌فروت، کاهو، اسفناج، گوجه‌فرنگی، انبه و... به‌دست آورید.

ویتامین C
ویتامین Cیک آنتی‌اکسیدان طبیعی است که نقش حیاتی در تولید هورمون ایفا می‌کند و در کاهش استرس بسیار موثر است. شما می‌توانید این ویتامین را از منابع غذایی مانند مرکبات، گوجه‌فرنگی، توت‌فرنگی، فلفل و... به‌دست آورید.

ویتامین3 B
این ویتامین که با نام نیاسین هم شناخته شده باعث افزایش احساسات مثبت می شود و تنش و اضطراب را از بین می برد. برای به‌ دست آوردن این ویتامین نیازی به خوردن مکمل نیست و شما به‌راحتی می‌توانید آن را در مواد غذایی مانند ماهی، مرغ، بادام‌زمینی، دانه‌های آفتابگردان، آووکادو، قارچ و... پیدا کنید.

ویتامین6 B
ویتامینB6 به کنترل سطح پرولاکتین و عملکرد تستوسترون کمک می‌کند. مصرف منظم ویتامین6 Bمی‌تواند باعث درمان ناباروری شود. ویتامین6 Bدر منابع غذایی مانند کلم بروکلی، موز، پنیر، گوجه‌فرنگی، گوشت گاو، گوشت و... وجود دارد.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
اگر شوهرتان زن دیگری را دوست داشته باشد ...