سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار مهریز: مجریان انتخابات از آرای مردم پاسداری کنند


به گزارش ایرنا ، سید محمد رستگاری عصر جمعه در جمع نمایندگان فرماندار در شعبه های اخذ رای افزود: مجریان انتخابات اعم از بازرسی ، نظارتی و اجرایی تنها در راستای انجام وظایق قانونی خود فعالیت می کنند .
وی ادامه داد: رعایت مقررات ، بی طرفی کامل در امر برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی موجب دلگرمی مردم به مجریان انتخابات و حضور گسترده آنها در پای صندوق های اخذ رای می شود.
فرماندار مهریز خاطر نشان کرد: رای مردم امانت است و حراست از آن در گرو وظیفه تمامی متولیان امر برگزاری انتخابات و بخصوص نمایندگان فرماندار در پای صندوق های اخذ رای است .
رستگاری خاطرنشان کرد: در شهرستان مهریز 53 شعبه اخذ رای با یک هزار و 200 عوامل اجرایی ، نظارتی ، بازرسی و امنیتی در روز هفتم اسفندماه وظایف خود را در راستای اجرای مقررات انجام می دهند .
وی افزود: از مجموع 53 شعبه اخذ رای ، 27 شهری و 26 روستایی هستند و از این تعداد 37 صندوق ثابت و 16 صندوق نیز سیار است .
فرماندار شهرستان مهریز گفت: تمامی مراحل انتخابات از ابتدا تا انتها باید با نظم و ترتیب و طبق قانون برگزار شود تا شاهد انتخاباتی سالم ، قانونمند و پرشور باشیم .
رستگاری گفت: حضور نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی برای هماهنگی لازم است تا همگی با آمادگی کامل نسبت به برگزاری انتخاباتی هفتم اسفندماه بکوشیم .
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه برگزار می شود .
تعداد واجدان شرایط رای دادن در این استان 665 هزار و 504 نفر است که از این تعداد 52 هزار و 115 نفر مربوط به حوزه اردکان ، 86 هزار و 417 نفر مربوط به حوزه تفت و میبد ، 121 هزار و 293 نفر مربوط به حوزه های مهریز، ابرکوه ، بافق ، بهاباد و خاتم و 405 هزار و 679 نفر هم مربوط به حوزه یزد و اشکذر است.
28 نامزد انتخاباتی برای تصاحب یک کرسی نمایندگی حوزه مهریز، ابرکوه ، بافق ، بهاباد و خاتم در بهارستان با یکدیگر رقابت می کنند.
مهریز با 50 هرار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .
7541/8068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شمارش آرای انتخابات پارلمانی در تونس