سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهیدان مدافع حرم با تقدیم خونشان دفاع از حق را عملی كرده اند


در بخشی از پیام سرلشكر پاسدار محمدعلی جعفری كه روزشنبه درآیین تشییع پیكر این شهید مدافع حرم كه از سوی سردار سیدمحمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه قایم آل محمد استان سمنان قرائت شد، آمده است: به تعبیر مقام معظم رهبری شهدای حرم در بالا بردن ارزش معنوی در جامعه سر آمد هستند و سپاس خدایی را كه به ما توفیق داد تا در ادای تكلیف وصیانت از حرمین اهل بیت(ع) كه مقام ارزش آن با حضرت حق است.
آیین تشییع پیكر مطهر شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه امروز با حضور شماری از قشرهای مختلف مردم ، خانواده معظم شهدا، مسئولان و نیروهای سپاهی، نظامی و انتظامی برگزار و در امام زاده یحیی ع سمنان به خاك سپرده شد.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این پیام یادآور شد :امروز پرچم پر افتخار كربلا و تفكر عاشورایی در وجود راه و روش جوانان ایرانی است و در زمانی نزدیك آمریكا، اسراییل ،آل سعود و داعش اسلام ناب محمدی (ص) را پذیرا می شوند و افكار شیطانی خود را به گور خواهند برد.
در ادامه این پیام اضافه شد: من این شهادت را به محضر بقیه الله (عج) تبریك و تسلیت عرض می كنم و بار دیگر جوانان ایران عزیز اسلامی حماسه آفریدند.
سرلشكر پاسدار جعفری خاطرنشان كرد : امروز پرچم پر افتخار كربلا و تفكر عاشورایی در وجود راه و روش جوانان ایرانی است و در زمانی نزدیك آمریكا، اسراییل ،آل سعود و داعش اسلام ناب محمدی (ص) را پذیرا می شوند و افكار شیطانی خود را به گور خواهند برد.
وی در این پیام توفیق روز افزون را در تحقق بخشیدن بیانات حكیمانه فرمانده كل قوا حضرت آیت الله خامنه ای از خدای متعال خواستار شد.
شهید محمدحسین حمزه پاسدار تیپ 12 قایم آل محمد استان سمنان بود كه در استان حلب سوریه در مبارزه با دشمنان تكفیری و داعش به شهادت رسید.
شهرستان سمنان تاكنون دو شهید دیگر بنام محمد طحان و سعید علیزاده در دفاع از حرم اهل بیت تقدیم كرده است.
3217/6026/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر شهیدان باقری و کریمی - شهیدان مدافع حرم