علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مردم چه مقدار از وقت روزانه خود را در فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر صرف می‌کنند؟


مردم چه مقدار از وقت روزانه خود را در فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر صرف می‌کنند؟تک شات/ شبکه های اجتماعی مخاطبین زیادی را به خود جذب کرده اند و کمتر کسی یافت می شود که با پیگیری مطالب این شبکه ها وقت خود را نگذراند. بنا بر بررسی های انجام شده، در حال حاضر مردم حدود یک ساعت از وقت روزانه خود را در گشت و گذار در فیس بوک، لایک کردن مطالب اینستاگرام و چت کردن در مسنجر می گذرانند. در ادامه با تک شات همراه باشید.
فیس بوک ساعاتی پیش در گزارش عملکرد مالی خود اعلام کرد در سراسر دنیا، مردم روزانه بیش از 50 دقیقه از وقت خود را در اپلیکیشن های وابسته به فیس بوک(غیر از واتس اپ) می گذرانند.
محاسبه میزان تغییر و رشد این روند در طی سالیان اخیر امری دشوار است. آخرین بار در سال 2014 فیس بوک آمار خود در خصوص زمان صرف شده توسط کاربران در این اپلیکیشن را ارایه داد و اعلام کرد که آمریکاییان بیش از 40 دقیقه از وقت روزانه خود را به این شبکه اجتماعی اختصاص می دهند.
یک سال بعد و در ژوییه 2015، تحلیلگران تخمین زدند که استفاده میانگین مردم در سراسر دنیا از شبکه اجتماعی فیس بوک بالغ بر 20 دقیقه در روز است.
حالا این آمار جدید جهانی و مربوط به سه اپلیکیشن اینستاگرام، مسنجر و فیس بوک است.
برای مقایسه فیس بوک با اپلیکیشن دیگری که مورد توجه کاربران قرار گرفته، اسنپ چت، باید بگوییم که اسنپ چت اخیرا اعلام کرد استفاده کاربران از این اپلیکیشن روزانه 25 تا 30 دقیقه است.

منبع:


ویدیو مرتبط :
ویژگی جدید مسنجر فیسبوک