سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آزمون ورودی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد


به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری فارس، همزمان با آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش و آموزش عالی کشور آزمون ورودی دوره 27 کارشناسی ارشد و دوره 11 ارشد حرفه‌ای در محل دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

این آزمون در رشته مدیریت دفاعی در شش گرایش زمینی، پدافند،هوایی، دریایی، جنگال، و سایبری و پشتیبانی خدمات رزمی، و در شاخه های انسانی، مالی، آمادوپش و آموزش با حضور صدها نفر از افسران واجد شرایط، از نیروهای تابع آجا، ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه، وزارت دفاع، و ناجا برگزارشد.

گفتنی است پذیرفته شدگان در این رقابت علمی در سال تحصیلی 96-95 پس از قبولی در آزمون علمی و مصاحبه حضوری به دافوس آجا راه خواهند یافت .

لازم به ذکر است این آزمون که با تلاش ده‌ها تن از کارکنان و اساتید دافوس برگزار شد، نمایندگانی از سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات فن آوری بر روند برگزاری آن نظارت داشتند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فیلمی از آزمون ورودی طاقت فرسا در ارتش تایلند!!!