سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وضعیت بازنشستگی سال 95 در آموزش و پرورش


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ تغییری در قوانین و شرایط بازنشستگی در سال 95 نداریم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: هیچ تغییری در قوانین و شرایط بازنشستگی در سال 95 نداریم.

به گزارش«انتخاب»، سیدمحمد بطحایی گفت: پیشنهادهایی که برای اصلاح نظام بازنشستگی مطرح بود فعلاً از دستور خارج شده و در حال حاضر هرگونه تصمیمی مبنی بر تغییر برخی از قوانین مربوط به بازنشستگی از جمله پرداخت حقوق برمبنای چند سال و سابقه خدمتی منتفی است.

بطحایی درخصوص پرداخت پاداش بازنشستگان سال 93 گفت: سازمان مدیریت در لایحه بودجه سال آینده اعتبار مستقلی را برای پرداخت این پاداش پیش بینی کرده است و مشکل پرداخت بازنشستگان سال‌های 93،94 حل خواهد شد.

وی افزود: به منظور تسریع در حل مشکلات همکاران بازنشسته سال 93 در تلاش هستیم تا با استفاده از مشارکت مؤسسات مالی، پاداش آنان را در کوتاه مدت پرداخت کنیم و بعداز اختصاص بودجه مربوط توسط دولت، آن را به مراجع مذکور عودت دهیم.


ویدیو مرتبط :
بازنشستگی بعد از 300 سال