ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اوبامیانگ: شادی‌ام را با رویس هماهنگ کرده بودم


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 22:32

اوبامیانگ: شادی‌ام را با رویس هماهنگ کرده بودم

ورزش 3/ بهترین گلزن دورتموند در فصل جاری معتقد است اگرچه شادی بعد از گل امشبش که به دریافت کارت زرد منجر شد و ممکن است پیامدهایی برایش در باشگاه داشته باشد، اما تنها نکته مهم این است که سه امتیاز به حساب زردها واریز شد.
در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های بوندسلیگا ساعتی پیش در دربی منطقه روهر بروسیا دورتموند موفق شد با نتیجه 3 بر 2 شالکه را از پیش رو بردارد.
پی‌یر امریک آوبامیانگ که زننده سومین گل دورتموند در این مسابقه بود، بعد از گلی که فصل قبل و باز هم مقابل همین شالکه به ثمر رساند، به هنگام شادی پس از گل با همراهی دوست و هم‌بازی‌اش مارکو رویس از ماسک بت‌من و رابین استفاده کرد که بازتاب رسانه‌ای زیادی در آلمان داشت.
از همینرو روز گذشته در پاسخ به خبرنگاران در مورد برنامه‌اش برای شادی بعد از گل احتمالی این دربی گفته بود فکرهایی در سر دارد. او پس از گل امروزش پیراهنش را درآورد و یک تی‌شرت بت‌من که زیر آن پوشیده بود را به نمایش گذاشت که این حرکتش یک کارت زرد را به دنبال داشت.
او در مورد شادی امروزش گفت:" پوشیدن این تی‌شرت نقشه مشترک من و مارکو رویس بود‌؛ اما متاسفانه او مصدوم شد و به این مسابقه نرسید؛ از همینرو گلم را به او تقدیم می‌کنم. ما نمی‌خواستیم دوباره از ماسک بت‌من و رابین استفاده کنیم زیرا تکراری و بی‌مزه می‌شد.
البته مربی در جریان این نقشه قرار نداشت، زیرا اگر می‌فهمید برای جلوگیری از اخطار گرفتن اجازه این حرکت را نمی‌داد. حالا نمی‌دانم چه واکنشی در انتظارم است. موقع دریافت کارت زرد دیدم که مربی نگاه اخم‌آلودی به من کرد، اما عیبی ندارد. ما بازی را بردیم!"
ماتیاس گینتر دیگر گلزن دورتموند در این مسابقه هم گفت:" تنها نکته منفی و بد این مسابقه این بود که ما از همه فرصت‌هایمان استفاده نکردیم. اگر در نهایت موفق به کسب سه امتیاز نمی‌شدیم، باید خودمان را بابت از دست دادن این فرصت‌ها ملامت می‌کردیم. البته بردن دربی خیلی مهم است. به سختی می‌توان احساس آن را توصیف کرد، فقط باید داخل زمین باشی تا تجربه‌اش کنی. فضا و جو پرشور حاکم بر این استادیوم طوری است که نفست را حبس می‌کند."

نظر شما


ویدیو مرتبط :
حرکات موزون فوتباALلی هماهنگ به سبک رویس و اوبامیانگ