ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعلام فهرست 19 نفره بارسلونا برای رویارویی با آرسنال


به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا برای رویارویی با آرسنال در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با 19 بازیکن خود راهی لندن خواهد شد، جایی که ساعت 23:15 سه‌شنبه مقابل توپچی‌ها صف‌آرایی خواهد کرد.

اسامی 19 بازیکن بارسا که به لندن سفر خواهند کرد به شرح زیر است:

مارک آندره تراشتگن، کلودیو براوو، جوردی ماسیپ، جرارد پیکه، ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، دنی آلوز، آندرس اینیستا، لوئیز سوارز، نیمار، لیونل مسی، خاویر ماسچرانو، مونیر الحدادی، جوردی آلبا، سرخی روبرتو، آدریانو، الیکس ویدال، توماس فرمائلن و ژرمی متئو.

آردا توران به دلیل محرومیت و رافینیا نیز به خاطر مصدومیت بازی رفت کاتالان‌ها مقابل آرسنال را از دست می‌دهند، این در حالی است که داگلاس، ساندرو و مارک بارترا بنا به دلایل فنی در ترکیب بارسا قرار نگرفته‌اند.

شاگردان لوئیس انریکه یک روز پیش از آغاز بازی، دوشنبه شب در ورزشگاه امارات تمرین خواهند کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعلام فهرست بازیکنان و مربیان فوتبال بدهکار مالیاتی