سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زائران در مرز چذابه به صورت رایگان تا اهواز منتقل می شوند


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهرنوشت : رئیس سازمان اتوبوسرانی اهواز گفت: زائران اربعین حسینی که از سمت مرز چذابه وارد کشور می شوند را با اتوبوس رایگان به اهواز می رسانیم.

محمدرضا رستم منش اظهار کرد: در ایام اربعین، اتوبوس های بسیاری زائران را تا مرز چذابه می رساندند. این اتوبوس ها همچنین زائران را از مرز چذابه تا محل پارکینگ واقع در ۲۰ کیلومتری مرز ی رساندند.

وی افزود: در حال حاضر نیز اتوبوس های زائران حسینی که از سمت مرز چذابه وارد کشور می شوند را با اتوبوس رایگان به بستان و سپس نیز به اهواز می رسانیم.

رئیس سازمان اتوبوسرانی اهواز تصریح کرد: خدمات رسانی این سازمان تا آخرین روزی که زائران حسینی از کربلا برمی گردند، ادامه خواهد داشت.

رستم منش عنوان کرد: خوشبختانه امسال مسیرها نسبت به سال گذشته خیلی عالی بود ولی مرز چذابه تا بستان باید چهار بانده شود.

وی با تأکید بر لزوم ساماندهی خودروهای شخصی مستقر در پایانه چذابه بیان کرد: امسال دو برابر سال گذشته اتوبوس در مرزها مستقر کردیم. اتوبوسرانی تهران نیز همکاری هایی دارد و تمامی اتوبوس ها به صورت شبانه روز فعال هستند.


ویدیو مرتبط :
پیاده روی اربعین مرز چذابه