سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با تزریق اعتبارات درخواستی از دولت 50 هزار ردیف شغلی درسمنان ایجاد می شود


به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز پنجشنبه در دیدار با فعالان عرصه كار و تولید سمنان در سالن غدیر استانداری با اشاره به وجود یكهزار و 792 واحد صنعتی و تولیدی در این استان افزود: 621 از این تعداد واحدها به طور كامل تعطیل هستند و بقیه واحدها با میانگین 37 درصد كار می كنند.
وی تصریح كرد : از مجموع 621 واحد صنعتی و تولیدی غیر فعال ، 74 درصد آن ها با تزریق نقدینگی به راه می افتد.
وی با بیان اینكه 85 درصد از درآمد كشور خرج هزینه های جاری دستگاه ها می شود، گفت: باید بخش خصوصی و غیر دولتی وارد میدان شوند.
به تاكید خباز برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید این تركیب و روش عوض شود.
استاندار سمنان تصریح كرد: برای تحقق خصوصی سازی بخش ها باید پروژه های نیمه تمام دولتی ، همه به بخش خصوصی واگذار شود حتی به صورت مجانی.
وی ادامه داد : یكی از درخواست های اصلی استانداری از اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی ایجاد تعاونی های فراگیر با بیش از 20 هزار نفر اعضاست.
وی شغل كارگری را بسیار شریف دانست و افزود: كارگری در واقع یك افتخار بزرگ است.
در این نشست كارگران و فعالان عرصه كار و تولید سمنان تمدید نشدن دفترچه بیمه ، پایین بودن حقوق كارگری، بالا بودن نرخ سود بانكی، تاخیر در پرداخت حقوق كارگران، نبود امنیت شغلی را از جمله مشكلات فرارو برشمردند.
پنجم تا یازدهم ماه اردیبهشت هر سال هفته كارگر نامگذاری شده است.
7342/6026/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اعتبارات نهادکتابخانه ها از اعتبارات دولت تامین شود