سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



فرزانه توسلی: باورم نمی‌شد رییس‌جمهور دستور دهد


ایسنا/ بهترین دروازه‌بان فوتسال زنان آسیا با‌ ابراز خرسندی از دستور رییس جمهور برای اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به مسابقه‌های جهانی گواتمالا گفت: من اصلا باور نمی‌کردم که شخص بزرگی به مانند رییس جمهور این دستور را داده است.

فرزانه توسلی، درباره دستور ویژه رییس جمهور برای اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به مسابقه‌های جهانی گواتمالا گفت: من زمانی که دیشب متوجه شدم رییس جمهور چنین دستوری را داده است خیلی خوشحال شدم چون این موضوع به قدری برای دکتر روحانی مهم بوده که باعث شده چنین پیامی بدهد. واقعا باورم نمی‌شد که شخص مهم کشور چنین دستوری بدهد.

توسلی در ادامه افزود: واقعیت این است که من نا امید شده بودم و گفتم روسیه و ژاپن که برابر ایران مغلوب شده اند در این رقابت‌ها حاضر هستند اما ایران که قهرمان است باید مسابقه‌های را از خانه دنبال کند. متاسفانه کاری هم از دستمان بر نمی‌آمد ولی الان خوشحالم که این اتفاق رخ داده است. این دستور نشان داد که تیم ملی فوتسال بانوان ایران جایگاه خوبی در کشور پیدا کرده است که باعث شده شخص مهم مملکت برای حل مشکل آن شخصا وارد شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاق نشان می‌دهد که راهی برای اعزام تیم بوده که فدراسیون توجه نکرده است، گفت: اگر فدراسیون می‌توانسته که کاری انجام بدهد اما توجه نکرده است نمی‌دانم دلیلش چیست. این تیم شایسته بود که با وجود سخت بودن اعزام، فدراسیون تلاش کند که به نتیجه برسد و تیم به گواتمالا برود.

او با تاکید براینکه کار تیم ملی در رقابت‌ها سخت شده است، گفت: با وجود دشوار بودن گروه ما، اما اهمیت رییس جمهور به این تیم کار ما را سخت تر کرده است و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم تا این توجه و لطف رییس جمهور را جبران کنیم.

توسلی در ادامه افزود: واقعیت این است که حیف بود ما به این رقابت‌ها اعزام نمی‌شدیم. این رقابتها محک جدی برای تیم ملی است اما آن زمان ما هیچ کاری نمی‌توانستیم انجام بدهیم. من واقعا نمی‌دانستم که داستان اصلی چیست. تنها نکته‌ای که به ما گفته بودند این بود که گرفتن ویزا امکان‌پذیر نبوده است. به نظرم اقدامات لازم از طرف فدراسیون دیر صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: واقعیت این است که تیم‌های هم‌گروه ما برزیل و پرتغال جزو بهترین‌های دنیا هستند و انجام بازی دوستانه با آن‌ها برای ما امکان‌پذیر نیست. رقابت‌های جهانی تورنمنتی است که ما می‌توانیم با بهترین‌های دنیا بازی کنیم. دوست داشتیم بعد از چند سال متوجه شویم که جایگاه‌مان در جهان کجاست.

بهترین دروازه‌بان مسابقه‌های قهرمانی آسیا با تاکید بر اینکه فدراسیون قبل از اعزام به این مسابقه‌ها، اعلام کرده بود که تیم به مسابقات جهانی می‌رود، اظهار کرد: قبل از آنکه ما به مسابقه‌های قهرمانی آسیا در مالزی اعزام شویم، به ما اعلام کردند اگر در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی برسید، به جام جهانی نیز اعزام می‌شوید. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که این قول از طرف فدراسیون عملی نشد. فدراسیون به ما اعلام کرده که تمام تلاش خود را انجام داده اما به دلیل آنکه گواتمالا در ایران سفارت ندارد، گرفتن ویزای این کشور از طریق آلمان بسیار زمان‌بر است و مسئولان نمی‌توانند کاری انجام دهند.

او درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون برای گرفتن ویزا کم‌کاری کرده است، اظهار کرد: نمی‌دانم اسم این کار را چه بگذارم اما اگر این گونه باشد، اتفاق بدی است. در طول سال ما به جز تورنمنت روسیه که اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود در هیچ مسابقه مهم دیگری شرکت نمی‌کنیم و فدراسیون می‌توانست تلاش خود را برای حضور ما در گواتمالا بیشتر کند.

توسلی ادامه داد: آنچه که تمامی بازیکنان دوست داشتند، از سوی فدراسیون محقق نشد. حال دلیل هرچه می‌تواند باشد. حق تمام بازیکنان این بود که در جام جهانی بازی کنند و خوشحالم که با دستور رییس جمهور این اتفاق می‌افتد. من نمی‌دانم که کم‌کاری از طرف فدراسیون بوده یا نه اما هرچه بود دود آن به چشم بازیکنان می‌رفت؛ بازیکنانی که در قهرمانی آسیا زحمت زیادی کشیدند و با جان و دل برای رسیدن به این قهرمانی تلاش کردند. حضور در جام جهانی پاداش کوچکی بود برای قهرمانی ما در آسیا.

توسلی با تاکید بر اینکه از همین الان باید به فکر آینده بود، گفت: باید کاری کنیم که در آینده چنین مشکلاتی رخ ندهد و با برنامه‌ریزی مدون به هدف‌هایمان برسیم. اگر شرایط این گونه ادامه داشته باشد تکرار عنوان قهرمانی‌مان در آسیا سخت می‌شود. دو سال دیگر باید در رقابت‌های داخل سالن آسیا شرکت کنیم و امیدوارم فدراسیون به این تیم بها بدهد تا موفقیتش ادامه‌دار باشد.

وی همچنین گفت: در رشته‌های فوتبال، هندبال و والیبال بانوان آرزویشان این است که جزو 8 تیم برتر آسیا باشند اما ما قهرمان آسیا هستیم و در گذشته ثابت کرده‌ایم که پتانسیل خوبی برای رسیدن به جایگاه‌های بالا داریم. ما برابر پرتغال قهرمان جهان 3 بر یک مغلوب شدیم و مقابل روسیه نیز بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم بنابراین همه این‌ها نشان می‌دهد که توانایی بازیکنان بسیار بالاست و اگر اندکی حمایت و توجه صورت بگیرد، می‌توانیم بهتر از این هم باشیم. الان همه از ما انتظار دارند که بهترین نتیجه را در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنیم به دست بیاوریم. موضوع سختی گرفتن ویزای گواتمالا کاملا قابل قبول است اما ارزش کار ما در آسیا و حتی در سال‌های گذشته به حدی بوده است که نباید هیچ یک از آن‌ها نادیده گرفته شود و کوچک‌ترین تلاشی برای اعزام ما به قهرمانی جهان صورت نگیرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات اعزام باعث شده که فدراسیون تلاشی برای برطرف شدن آن‌ها نکند گفت: اگر این مشکلات تا این حد جدی بوده است فدراسیون می‌توانست باز هم تلاش کند. مگر چند بار در طول سال تیم ملی فوتسال اعزام می‌شود که آن هم به دلیل مشکلات لغو شود؟ ما سالی یک بار به رقابت‌های بین‌المللی می‌رویم و فکر می‌کنم اعزام نشدن ما چشم‌پوشی از حق بچه‌هاست. واقعیت هرآنچه که بود این را ثابت کرد که کار نشد ندارد و می‌توانستیم برای گرفتن ویزا، بهتر عمل کنیم. با تمام این تفاسیر باید بگویم که مسئولان نباید تیم ملی فوتسال بانوان را به حال خود رها کنند. همه از ما انتظار دارند و ما هم منتظر این هستیم که ببینیم مسئولان چه برنامه‌ای را برای ما در نظر می‌گیرند. مسئولان باید جدی نگاه کنند چرا که ما پتانسیل لازم را داریم و اگر حمایت شویم موفق‌تر از این خواهیم بود.


ویدیو مرتبط :
رسیدگی به وضعیت کارگران شرکت های آذراب و هپکو به دستور رییس جمهور