ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برادران پاترونه‌لی، پیشتاز کواد/ رقابت نزدیک پژو و مینی در اتومبیل + عکس


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله دوازدهم رالی داکار که در آرژانتین برگزار شد، در بخش موتور «توبی پرایس» و «استفان اسویتکو» از تیم KTM اول و دوم شدند. «پابلو کینتانیا»، راننده شیلیایی تیم هاسکوارنا به مقام سوم رسید.

در بخش کواد (چهار چرخ) رانندگان آرژانتینی و در واقع برادران پاترونه‌لی از تیم یاماها باز هم زودتر از بقیه از خط پایان گذشتند. «مارکوس پاترونه‌لی» و برادر کوچکش «الخاندرو  پاترونه‌لی» از آرژانتین اول و دوم شدند و «سرگئی کاریاکین»، دیگر راننده تیم یاماها از روسیه به مقام سوم رسید.

در بخش اتومبیل «استفان پیترهانسل» و «ژان پل کوتره» از تیم پژو اول شدند، «ناصر العطیه» و «ماتیو بومل» از تیم مینی به عنوان دوم رسیدند و «ژینیه دویلیه» و «درک فون زیتسویتس» از تویوتا به در رده سوم قرار گرفتند.

در بخش کامیون تیم سه‌ نفره «جرارد دروی»، «مویسس ترایاردونا» و «دارِک رودوالد» از تیم ایوکو اول شدند، «آیرات مردیف»، «آیدار بلایف» و «دیمیتری ازویتسونوف» از کاماز به عنوان دوم رسیدند و «فدریکو ویلا»، «خورخه پرس» و «آندرس ممی» از تیم ایوکو به مقام سوم دست یافتند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مینی کواد کوپتر cx-stars