ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حضور مستقیم عابدینی در جدول 64 نفره جام جهانی ایتالیا


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون شمشیر بازی، کشور ایتالیا از امروز جمعه میزبان شمشیربازانی است که به منظور حضور در مسابقات جام جهانی کلاس A به این کشور سفر کرده اند. این رقابت ها به مدت سه روز و در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد.
مجتبی عابدینی و علی پاکدامن دو شمشیرباز اعزامی ایرانی به این رقابت ها هستند که با هدایت پیمان فخری و به منظور بهبود جایگاه خود در رنکینگ فدراسیون جهانی و نزدیک تر شدن به شرایط المپیکی شدن، به ایتالیا سفر کرده‌اند.


دیدارهای انفرادی مسابقات شمشیربازی جام جهانی ایتالیا از امروز با برگزاری رقابت های دور مقدماتی آغاز می شود این در حالی است که طبق قرعه کشی انجام شده و به دلیل غیب دو بازیکن، عابدینی در این دور با قرعه استراحت روبرو شد.


بر همین اساس این شمشیرباز کشورمان که از شانس زیادی هم برای کسب سهمیه المپیک – از رنکینگ جهانی – برخوردار است، به طور مستقیم به جدول 64 نفره صعودکرد. این برای نخستین بار در طول تاریخ است که یک ایرانی در مسابقات معتبر اینچنینی به طور مستقیم در جمع 64 بازیکن برتر قرار می گیرد.
دیدارهای انفرادی مسابقات جام جهانی کلاس آ ایتالیا روز شنبه با تعیین برترین ها به پایان می رسید و از روز یکشنبه دیدارهای تیمی آغاز می‌شود.


عابدینی و پاکدامن در حالی دیدارهای خود درمسابقات شمشیربازی جام جهانی کلاس آ ایتالیا را برگزار می کنند که طی روزهای گذشته برگزارکننده تمرینات مشترکی با نمایندگانی ازکشورهای چین، کره جنوبی، مصر و ایتالیا درشهر پادووا بودند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/VBF6UF


ویدیو مرتبط :
تاریخچه حضور ایتالیا در جام جهانی(انیمیشن) + زیرنویس