جوکار: نامه رهبری مخاطب خود را پیدا می‌کند


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا را در راستای روشنگری برای جوانان اروپایی عنوان و تاکید کرد که این نامه مخاطب خود را پیدا خواهد کرد.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: مقام معظم رهبری با زبان دیپلماسی عمومی با مردم و جوانان اروپا سخن گفتند، ایشان در نامه اولشان نسبت به بالا بردن معرفت جوانان اروپا نسبت به اسلام واقعی سخن گفتند و در وهله بعد خواستند بخشی از تردیدهایی که در اذهان جوانان وجود دارد را روشن کنند.

وی افزود: در نامه رهبری به موضوع اسلام هراسی و ارایه چهره خشن از اسلام اشاره شده و در پس پرده چهره واقعی تروریست‌ها را افشا کره‌اند و اینکه غرب پشت همه این موضوعات دست به بی ثباتی و ناامنی زده است.

جوکار با تاکید بر اینکه رهبری به دنبال روشنگری درباره‌ی مسایل و مناقشات بین‌المللی و منطقه‌ای برای جوانان اروپایی است یادآور شد: دین اسلام دین رحمت و مهربانی است اما غربی‌ها می‌خواهند امروز آن را به نوع دیگری جلوه دهند و به دنبال این هستند که اذهان عمومی را به این سمت سوق دهند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 90 درصد رسانه‌های دنیا در سیطره صهیونیسم است اما با توجه به شبکه‌های ارتباطی مردمی این نامه به سراسر دنیا خواهد رفت و مخاطب خود را پیدا می‌کند. البته ما نیز باید راجع به محتوای نامه و پیگیری آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مخاطب همه نامه های من شده ای