سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استعلام داوطلبان به صورت الکترونیکی از طریق مراجع چهارگانه دریافت می‌شود


استعلام داوطلبان به صورت الکترونیکی از طریق مراجع چهارگانه دریافت می‌شود

فارس/ مستندات و اطلاعات کامل نرم افزار دستگاه‌های الکترونیکی انتخابات هفته آینده به شورای نگهبان ارائه خواهد شد.

امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس مستقر در ستاد انتخابات کشور با اشاره به ثبت نام داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تاکنون گفت: با توجه به تشکیل شدن پرونده‌های الکترونیکی برای داوطلبان ثبت نام‌ها با سرعت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه 207 حوزه در سراسر کشور به سامانه جامع انتخابات متصل هستند افزود: پرونده‌های الکترونیکی پس از تشکیل به صورت آنلاین به مراجع استعلامی ارسال می‌شود.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: استعلام‌های داوطلبین هم به صورت الکترونیکی پذیرفته می‌شود و مراجع استعلامی پس از بررسی‌های خود در موعد مقرر آنها را از طریق سامانه جامع انتخابات به ما برمی‌گردانند.

شجاعان با بیان اینکه در حال رایزنی‌های فشرده با شورای نگهبان برای برطرف کردن دغدغه‌ آنها برای تائید نهایی دستگاه الکترونیکی انتخابات هستیم گفت: ظرف یک هفته آینده اطلاعات و مستندات کامل نرم افزار دستگاههای الکترونیکی را به شورای نگهبان ارائه خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: نرم افزار دستگاه‌های الکترونیکی انتخابات برای کنترل تست به آزمایشگاه‌های معتبر ارسال شده و در حال کنترل هستند.

وی افزود: شورای نگهبان هم این دستگاه‌ها و نرم افزار را برای کنترل تست به دستگاه امین خود فرستاده‌اند که بعد از نهایی شدن بخش امنیت و کارکرد نرم افزارها شاهد اجرای عملی آنها خواهیم بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
ebd توزیع نیروی ترمز به صورت الکترونیکی