سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیدگاه وزیر احمدی‌نژاد درباره رویارویی ایران و آمریکا


دیدگاه وزیر احمدی‌نژاد درباره رویارویی ایران و آمریکا

تسنیم/ وزیر اسبق بهداشت دولت احمدی‌نژاد درباره رویارویی ایران و آمریکا گفت: رویارویی ایران و آمریکا بر سر دعوای هسته‌ای، حقوق بشر، سوریه و موضوعات دیگر نیست؛ بلکه دعوای ما با آنها مبنایی است.

دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم در دومین نشست تخصصی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: گاهی اوقات سکوت برخی‌ها در خدمت فتنه قرار می‌گیرد؛ بنابراین چنانچه در وقایع اخیر نفهمیم که سر و ته قضایا کجاست، دچار کج‌اندیشی می‌شویم.

وزیر اسبق بهداشت افزود: اگر در این روزها درک نکنیم که چالش اصلی ما با آمریکا و استکبار جهانی چیست و به حاشیه‌ها بپردازیم، دچار زیان خواهیم شد؛ به عبارت دیگر در بعضی از دعواهایی که صورت می‌پذیرد نباید نقطه تضادمان با آمریکا را فراموش کنیم؛ بدین معنی که ما با آمریکا نمی‌توانیم سر سازش داشته باشیم.

باقری لنکرانی با اشاره به اینکه فهمیدن این متن و حاشیه به معرفت دینی نیاز دارد، ادامه داد: برخی افراد دعوای ما با آمریکا و بحث نفوذی‌ها را به‌عنوان مستمسک سیاسی قلمداد می‌کنند و اینکه با این‌گونه موضوعات، گروهی باید حذف شوند؛ در حالیکه نبرد ایران با آمریکا نبردی سرنوشت‌ساز است.

وزیر اسبق بهداشت درباره رویارویی ایران و آمریکا خاطرنشان کرد: رویارویی این دو کشور بر سر دعوای هسته‌ای، حقوق بشر، سوریه و موضوعات دیگر نیست؛ چون دعوای ما با آن‌ها مبنایی است؛ لذا محال است کسی موضع‌گیری برای خوش‌آمد آمریکایی‌ها انجام دهد و در عین حال موضعش خوشایند انقلاب اسلامی هم باشد.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد از دیدگاه سعید قاسمی